Durne RC szybko zabija steemit.

in #polish5 years ago

HardFork20 wprowadził kilka kosmetycznych zmian. Wprowadził też jedną zmianę, która zabija i dobije steemit. Zwłaszcza początkujący, ci którzy niedawno znaleźli się na tej platformie odbijają się od ściany.

Bez%A0tytułu.jpg

Opis steemit brzmi tak "Steemit is a social media platform where everyone gets paid for creating and curating content" Co można przetłumaczyć jako "Steemit to platforma społecznościowa, w której wszyscy otrzymują wynagrodzenie za tworzenie i ocenianie treści"

Co na ten moment jest wielką bzdurą. Jest nawet odwrotnie, Jeśli chcesz coś napisać, skomentować lub ocenić to Ty sam musisz najpierw zapłacić.

Wprowadzono coś takiego jak RC Status. Nazwa dziwna a liczby jeszcze dziwniejsze bo liczy się go w miliardach, jakby tego skrócić nie dało

Bez tytułu111.jpg

No i tak przykładowo mam teraz RC na poziomie 16 % co równa się 3 miliardom iluś tam iluś tam iluś tam.
Dodam wpis spadnie mi kilka procent RC czyli kilka miliardów w punktach. Dodam dwa komentarze pod czyimś artykułem i mam RC 0%

Pojawia mi się komunikat:

Bez tytułu1111.jpg

Czyli żeby teraz dodać kolejny wpis muszę czekać dzień lub dwa ( Właściciele dbają, aby początkujący mieli czas na dopracowanie tekstu) albo zapłacić. Co przy aktualnym trendzie kursowym równa się wywalenie kasy w błoto.
Mało tego. Komunikat pojawia się na ułamki sekund a przy tej ilości pierdylionów RC ciężko nawet załapać ile brakuje.

Tak więc zamiast zarabiania płać. No dobrze pisanie to nie wszystko, można jeszcze czytać. Przeczytasz fajny tekst, chciałbyś ocenić. Ale RC nie pozwala, skomentować nie pozwala. Trzeba by jakoś ten wpis zapamiętać i ocenić czy skomentować jak RC raczy podskoczyć. W tym celu można sobie skopiować link, no ale po co skoro można kliknąć "fallow " autorowi i wpis nie zginie. Nic bardziej mylnego. Chcesz kogoś śledzić to zapłać. RC nie pozwala.

Po czasie RC troszkę podrosło zaraz wystarczy na jedną ocenę. W międzyczasie wpada hajs z poprzedniego wpisu. Odbieram do portfela... RC spadło znów do zera. No wkurzyć się idzie delikatnie pisząc.

Przez chwilę pamiętałem w jakich wpisach komu i co mam odpowiedzieć ale już zapomniałem. Ktoś skomentuje mój wpis ja nawet nie mam możliwości odpisać. Raz drugi trzeci aż w końcu ten ktoś pomyśli: "Co za burak, nie odzywa się, szkoda na niego głosów i klawiatury"

Jak myślicie, co zrobią początkujący napotykając wieczne problemy? Nie możesz nic napisać, nie możesz skomentować, ocenić. Nie możesz śledzić. Nie możesz praktycznie nic jeśli nie zapłacisz.

Zapewne założą portfele na "Bitrexach" wyślą skany dowodów żeby aktywowaćkonto, przeleją ciężko zarobione środki i będą patrzeć na 0$ i 0 komentarzy pod swoim wpisem.

No bo chyba nie dadzą sobie siana ze steemitem....

Kiedyś nie było dnia bez pojawiania się nowych kont, teraz pojawia się nowy raz na dwa tygodnie i zaraz zapomina o tym padole.

Sort:  

Wybacz ale to co zobaczyłem to mnie zdruzgotało.

Opis steemit brzmi tak "Steemit is a social media platform where everyone gets paid for creating and curating content" Co można przetłumaczyć jako "Steemit to platforma społecznościowa, w której wszyscy otrzymują wynagrodzenie za tworzenie i ocenianie treści"
Co na ten moment jest wielką bzdurą. Jest nawet odwrotnie, Jeśli chcesz coś napisać, skomentować lub ocenić to Ty sam musisz najpierw zapłacić.

Steemit =/= Steem - zapraszam chociażby tutaj
Możesz wykonywać operacje bez posiadania SP ;)

Zapewne założą portfele na "Bitrexach" wyślą skany dowodów żeby aktywowaćkonto, przeleją ciężko zarobione środki i będą patrzeć na 0$ i 0 komentarzy pod swoim wpisem.

To również Twoja wina jeżeli nie zadowala Cię wynagrodzenie ;)

Z Twoim SP na poziomie 10.3 SP masz 23 G RC co aktualnie przelicza się na co najmniej:

  • 12 komentarzy
  • 143 głosy
  • 31 transferów

A to, że wczoraj w ciągu 2 minut wykonałeś aż 11 operacji to jest wyłącznie Twoja wina i nie miej pretensji do systemu, że masz teraz 2.32% RC

Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś co Ci się faktycznie przyda a nie szerzyć dezinformację, zapraszam chociażby na Steem Chat na kanał #polish. Popytasz i się dowiesz tego czego chcesz :)

11 operacji to mój limit na dzień? Wiem, że bedę dodawał info o biegu wieczorem więc cały dzień oszczędzam RC. W końcu wpis dodany to mogę zacząć głosowanie. Artykuły przeczytane, pamięta na które chciałem głosować to zajmuje mi to 2 min. Więc mam wybór: Napisać, komentarz pod raportem z 100kkm, że mój bieg nie został zaliczony i zmarnować kilka głosów bo mam już 100% VP. Ograniczanie w ten sposób nowych ludzi do niczego dobrego nie prowadzi

Wybacz ale nic nie jestem w stanie zrozumieć po tym co napisałeś. Tak jak mówiłem, jeżeli chcesz znaleźć odpowiedź na swoje pytanie, poszukaj, bo na razie jedyne co widzę to jakieś zakrzywianie faktów tak aby pasowały do Twojej historyjki

Posted using Partiko Android

Postaram się jaśniej. Napisałeś, że wykonałem aż 11 operacji, że to jest moja wina, że teraz mam mało RC. Gdybyś się bardziej zagłębił zobaczyłbyś, że przedwczoraj nie wykonałem żadnej operacji. Zbierałem siły dwa dni. żeby dodać jeden wpis, 4 komentarze i kilka głosów. To jest według Ciebie dużo? Jak zechcę dodać komentarz to muszę marnować glosy bo mam VP 100% a nie mam RC żeby głosować. To chyba nie jest normalne i pasuje do wszystkich historyjek ludzi ze SP do 15. Dodając 3 wpisy tygodniowo ciężko zarobić na SP zwłaszcza jeśli nie możesz komentować i dać siebie poznać. Dla początkujących to jest zapora nie do przebicia.

Myślę, że jest to dosyć oczywiste że tyle operacji to relatywnie dużo jak na Twoje SP.\nCo do ilości SP mogę Ci powiedzieć, że znam parę osób które poprosiły o delegacje bo byli w takiej samej sytuacji jak Ty i jakoś oni sobie poradzili ;)

Posted using Partiko Android

Tylko kiedyś trzeba było za konta płacić, a dzisiaj są za darmo (przynajmniej teoretycznie). Oczywiście co polecam każdemu - napisz na Steemowy Chat (kanał polish) to ci ktoś (pewnie ja :D) zdeleguje byś mógł korzystać.

Właśnie miałem taki plan...

Przyznam, że nie jest to idealna sytuacja. RC służy do tego, by sieć mogła w jakiś sposób chronić się przed spamem. Jako witness (który jednak bedąc poza top 20 może niewiele zrobić), postaram się zorientować czy ten problem ostatnio się nasilił, bowiem można zmienić koszt poszczególnych operacji, który z kolei można sprawdzić tutaj: https://beempy.com/resource_costs

Tymczasem, zdelegowałem Ci tymczasowo 10 SP, byś miał nieco więcej swobody z korzystania STEEMa. Ale nie przywiązuj się do ich za bardzo ;) Postaram się sam napisać jakiś wartościowy post który skupi uwagę innych, co pozwoli Ci samemu zarobić więcej SP i na zawsze pożegnać się już z problemem SP, przynajmniej w swoim przypadku ;)

Dzięki wielkie. Dodaniem artykułu zjechałem sobie RC z 16 do 2%. Gdyby nie Ty nie mógłbym nawet tu nikomu odpisać do jutra wieczora. Taka sytuacja nie zachęca do tej platformy.

Spam wiadomo nie jest fajny ale można inne rozwiązanie znaleźć. Np danie komuś flagi zmniejszało by jego RC. Ktoś da dwa głupie wpisy dostaje dwie fagi i RC zjechane do zera. Ma czas zastanowić się nad kolejnym wpisem.

Jeszcze raz dzięki

Spam wiadomo nie jest fajny ale można inne rozwiązanie znaleźć.

osobiście pomysł mam od dawna taki, by zrobić z tego grywalizacje, by nowi użytkownicy mieli listę zadań do wykonania, za które dostali by drobną ilość SP w delegacje na jakiś okres czasu.

  • Np. Napisać post #introduceyourself, z własnym zdjęcem na minimum 500 słów = 5 SP delegacji na tydzień
  • dołączyć do https://steem.chat/ - 3 SP delegacji na miesiąc
  • polubić Steemit na FB - 5 SP delegacji na miesiąc
  • dać gwiazdkę repozytorium Steema na githubie - 10 SP delegacji na 2 tygodnie

itd.

Wtedy jednorazowo można by sobie podciagnąć nieco SP na początek :)

O i to jest dobry pomysł. Nowi mieliby zajęcie i poznawaliby steemit. Spokojnie mogliby działać nie zastanawiając się czy wybrać głos, komentarz czy dodanie wpisu.

O i to jest dobry pomysł.

na razie musi poczekać w kolejce ;) Mamy na głowie Engrave, Wise, SteemProjects, SteemAccountsDashboards, SteemAccountCreate, SteemGiftcards i pewnie jeszcze pare innych.

Ale dzielę sie pomysłem, bo jak to ktoś podłapie i zrobi szybciej, to będę tylko się cieszył :)

Macie sporo na głowie, życzę żeby było dla kogo to robić.

Rozwiązaniem może być przeznaczenie zarobku do wykupienia delegacji od blocktrades za 1SBD około 33 SP na 90 dni. Sposobów jest wiele. Powodzenia

Pomysł na pierwszy rzut oka niezły. Ale po przemyśleniu to nadal muszę płacić żeby dodać komentarz. To mi się nie zwróci.

Weź pod uwagę, że nie uświadczysz tu żadnej reklamy, więc taki pay to read, comment, to nie jest duży koszt.

Niestety albo zostaniesz docenionym dawcą treści albo zostaniesz czytelnikiem/odejdziesz. Nikt nie powiedział, że się wszystkim musi zwrócić, tak to jest z krypto. Wszystko zależy jaki masz stosunek do steem, jaka rola Ciebie najbardziej satysfakcjonuje.

Ja lubię czytać głównie, dodawanie treści mi nie wychodzi i jest mozolne, w tym czasie mogę zarobić realne pieniądze, które obiektywnie mówiąc jakbym wpakował w steem, to bym wyszedł jak niebo a ziemia w porównaniu do pisania.

Tylko, że mi nie chodzi ani o zarabianie ani o Steem. Mi chodzi o steemit. Żadna platforma społecznościowa nie pociągnie jak za podstawowe czynnosci trzeba będzie płacić. Gdyby NK lub Facebook wprowadzili płatne dodawanie znajomych lub postów. To niewiele osób by o nich usłyszało.

Nawet do czytania tego RC nie wystarcza. Jeśli jakiś artykuł mnie zainteresuje ale mam do niego pytania to odpowiedzi nie uzyskam bo nie mogę ich zadać.

Tylko NK i Facebook nie są za darmo. Jeśli coś jest za darmo, to produktem, który się sprzedaje jesteś ty.
Optujesz zatem o wprowadzenie reklam do ekosystemu steem.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99