Wygrałem sobotni turniej pokerowy na Steemie!

in #polish7 years ago (edited)
Sort:  

Ja generalnie jestem w pokera hmmm... taki sobie, jakoś sobie radzę, ale nie analizuję wszystkiego na takim poziomie jak opisujesz (choć wiem, że tak powinno się robić). Mam natomiast kolegę, który na kilka lat w niedalekiej przeszłości zrobił z grania online swoją pracę etatową - jedyne co włożył to 20$ na start. A miesięcznie potrafił zarabiać tyle, co niejeden programista z wykopu ;) #pdk

Więc da się, ale to jest ciężka praca i wymaga wielu umiejętności i bardzo sprawnego umysłu - tak jak zresztą podkreśliłeś w tekście operując nieco innymi słowami :)

Dokładnie tak jak mówisz granie w pokera na wysokim poziomie to ciężka praca :)

W takim razie do zobaczenia przy stole :-)

Grałem w lidze SPL przed wakacjami. Później nagrody bardzo zmalały i jakoś odpuściłem. Hmm może warto wrócić :>

Gratulacje, to ja też się zapisuję do klubu pokerowego. W soboty też są turnieje wiecie coś o tym.

Najlepiej zapisać się odpalić klienta (działa w javascript w przeglądarce i przeglądnąć turnieje) minusem jest mało przyjazna Europie godzina - północ w tygodniu i niedziele, 22 w soboty.

Dzięki robię Resteem Twojego postu.

O nie wiedziałem o takiej opcji, że można grać w pokera na steem. Dołączam się do klubu i jest nas już trzech. Też jestem miłośnikiem pokera. Do tej poy gralem tylko w poker roomach jak P*, Party Poker etc.

Ostatnie debilne regulacje prawne utrudniają temat :(, czekam na krypto na każdej znanej platformie, pewnie kwestia czasu bo właściciele pewnie też już dostają świra od żonglowania metodami wpłat/wypłat

No no graty stary!!!😀😀 dzisiaj mam nocke takze widzimy sie na turnieju?. Ogarniam temat teamu czyli druzynowo po 3 osoby i chcialbym cie widziec. I nie gadaj o strategii bo wszyscy czytaja😀 Polish sila💪💪💪

jesli chodzi o teamy to pytanie na jakiej zasadzie to dziala bo pewnie nie zawsze bede w stanie sie stawic, a moze chodzi tylko o punkty?

A w niedzielnym dzisiaj zająłem 2gie miejsce :D

Gratulacje :) Zastanawiałam się gdzie się zgubiłeś ;)

Roboty dużo, przez to weny brak bo się myśli o czym innym

Gratki! Nie wiedziałem że istnieje opcja pograć z Wami (społeczność steem) w pokera :) Chętnie przypomne sobie grę :)

Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64233.18
ETH 3491.62
USDT 1.00
SBD 2.54