You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1# CHEMTRAILS – SMUGI CHEMICZNE

in #polish7 years ago

teorie chemtrails można zaorać inaczej i bardzo łatwo - pokaż mi na niebie tego samego dnia godziny a może w odstępie 15 minut (chodzi o te same warunki atm) 2 samoloty - jeden ze smugą a drugi bez :) powodzenia

Sort:  

Ta teoria opiera się o to że bodaj chemtrails pojawiły się dopiero po latach 70, zobaczymy by się zbiegło z nowymi typami samolotów, które lecą na innej wysokości. Nie mam pojęcia czy to prawda.

do tego wyżej napisałem :) wybacz :) tak mi wrzuciło

u siebie pokazałem :) jak chcesz zrobię ci bez lotnicze niebo 2 tygodniowe :) a bardziej ruchliwe na przykład kilkudniowe też uchwycę :) i to nie zależy od warunków atmosferycznych - mistrzu obserwacji :)

jeden dzień ma być a nawet godziny, jesli nie rozumiesz dlaczego to koniec rozmowy

Ty chyba jesteś czystym teoretykiem który niebo widzi jak mu gwiazdę żydzi na wigilię przyniosą :)
zrób to i pokaż co sam narzucasz :)

pokaż mi na niebie tego samego dnia godziny a może w odstępie 15 minut (chodzi o te same warunki atm) 2 samoloty - jeden ze smugą a drugi bez :) powodzenia

powodzenia szczekaczu :)

czekam :)
zwolnię się z pracy i będę dokumentował
bo mnie ten temat osobiście bardzo angażuje :) więc lepiej nie wchodź :) bo Ci rank spadnie za kontakty z nami :)

wycieczki osobiste do przedszkola proszę

:) no tak :) wycieczki osobiste będą :) do granic umysłu :) zapewniam :) o ile ktoś z elit doszedł do krawędzi:)? choć to pytanie zapewne nie potrzebne jest w tej sferze materii :)
umysł jest ograniczony :)
ciało każdy zna :)
jedynie duch może pomóc :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58990.94
ETH 2670.56
USDT 1.00
SBD 2.44