You are viewing a single comment's thread from:

RE: [cz.2] [PL] Czy da się podróżować tanio i zobaczyć wiele?

in #polish6 years ago

Dobry artykuł, zapisuje sobie w zakładkach, możesz np w nastepnej odsłonie opisać konkretne przypadki użycia karty, ile zapłaciłeś za coś + ile byś zapłacił bez karty.

Sort:  

Ja dopiero zaczynam z Revolut, testuję go od paru tygodni. Zrobiłem jedno przewalutowanie z EUR na CHF, porównałem z cinkciarz.pl, gdzie zazwyczaj to robiłem to na 170 EUR byłem do przodu 1 CHF.
Należy zwrócić uwagę, że przede wszystkim posługuje się EUR, więc podpiełem też kartę pod PayPal i jak robiłem zakupy w Polskim sklepie, w pierwszej wersji PayPal zapytał się czy ma sam przewalutować z PLN na EUR, I był podany kurs, wybrałem jednak opcję przewalutowania przez Revolut i to również było korzystniejsze. Podobnie przy zakupach z eBay za GBP, kurs jest dużo korzystniejszy niż w bankach.

Dzięki! Planowana była seria trzech artykułów, ale niewykluczone, że uzupełnię je jeszcze czymś dodatkowym na koniec. Miło, że uważasz mój wpis za przydatny - o to mi chodzi!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60313.79
ETH 2889.34
USDT 1.00
SBD 2.47