Sort:  

Szczerze to nie znam jakie jest oficjalne ograniczenie w blockchainie :D Ale jednak po odpowiedniej kompresji możemy sensowne zdjęcie tutaj dodać.
Specjalnie poszukałem w implementacji steema informacje o limicie wielkości postu i z tego co znalazłem to jest ograniczenie, że musi być coś dodane do postu:
https://github.com/steemit/steem/blob/master/libraries/protocol/steem_operations.cpp#L68
No chyba, że gdzieś jeszcze to weryfikuje. Możliwe, że wielkość bloku nie może być większa niż coś, ale to pewnie gdzieś indziej jest to ograniczenie.

Szczerze też nie pamiętam ale udało mi się je przekroczyć i rozwaliłem busy :D ale to przez metadane, do których pakowane są linki z posta, a tych mialem sporo.

Wg. interfejsu steemit:
"How long can my post be?
Post sizes are limited to about 64,000 characters including formatting. This is ample for most posts. If writing blogs, consider how much people are willing to read at one time. If you make your posts too long, readers may lose interest which may affect the amount of upvotes and rewards you receive."
Ale jaki jest limit samego blockchainu, to nie wiem :D

Jako witness powinienes wiedziec, ze blockchain nie ma limitu ;-) obecnie maksymalny rozmiar bloku ktory jest wartoscia ustalana przez witnessow wynosi ~64kB i kazde przekroczenie 25% tej wartosci (~16kB average_block_size) impaktuje current_reserve_ratio co przeklada sie na zmniejszanie globalnej przepustowosci ;-)

Wrzucanie plikow do blockchain nie tylko spowoduje, ze wymagania dla shared file wzrosna, ale rowniez poglebi sie problem samej przepustowosci ;-)

IMHO to nie jest dobry pomysl ;-)

Dzięki, właśnie szukałem tej informacji, bo nie mogłem znaleźć limitu w kodzie blockchainu :D Skoro ja tu w ramach eksperymentu dodałem plik do blockchainu, to równie dobrze każdy użytkownik może to zrobić.
Czy taki brak limitu jest dobry? Pewnie okaże się później.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63149.00
ETH 3156.91
USDT 1.00
SBD 3.85