You are viewing a single comment's thread from:

RE: Emerytura #temaTYgodnia: Wierny Jan (nawiązanie 1891).

in #polish6 years ago

musisz popracować nad składaniem swoich artykułów, tytuł tragedia - nabździłeś w nim ile się tylko dało informacji, a tytuł ma być jasny i klarowny i rzucać się w oczy, a twój "szumi" i mój wzrok wręcz na liście artykułów go omija

z treścią lepiej, ale też można popracować, zdjęć mało powiązanych i więcej niż treści, w sumie nie wiadomo jakie jest clue artykułu

Sort:  

Dziękuję za budujące wnioski. Już dokonałem paru zmian.

Zawsze miło usłyszeć wspierające słowa i kilka podpowiedzi, to dzięku takim osobom możemy pisać coraz lepsze artykuły.
Zdjęć lepszych nie mam, a wolę dawać moje niż z neta, bo po prostu są moje.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczorka :)

Piotr

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63001.43
ETH 3365.59
USDT 1.00
SBD 2.45