You are viewing a single comment's thread from:

RE: Posiadanie wielu kont - czy to sprawiedliwe ? 🙄

in #polish7 years ago

Cześć. jestem na tym steembooku od 15 minut - prawdę mówiąc kwestia wielu kont była pierwszą jaka przyszła mi do głowy. Pierwsze refleksje: jeżeli user jest "monotematyczny" - np. chce prowadzić wyłącznie bloga o podróżach w języku angielskim - jedno konto wystarczy. W przypadku takim jak np. mój - jest to bardziej skomplikowane - interesuje mnie polityka, historia, przyroda, ewolucja człowieka i jeszcze kilka rzeczy. Nie chciałbym np. na jednym, kanale wrzucać treści dot. polityki i nauki - raz, że zrobi się nieprzejrzysty misz-masz, dwa, że ktoś, powiedzmy mające inne poglądy polityczne, nie będzie chciał "u mnie" czytać treści z innej dziedziny. Do tego dochodzą kwestie językowe - inne treści są interesujące dla publiczności międzynarodowej (domyślnie zakładam, że publikowane będą po angielsku) a inne dla polskiej.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62134.47
ETH 2417.18
USDT 1.00
SBD 2.54