You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zakalec Tygodnia #1 - najgorsze posty na #polish

in #polish6 years ago

Jestem początkującym. Często widzę
pracę "nic nie warte" które nic nie wnoszą albo są kopia na których ludzie zarabiaja. Ja poświęcam czas żeby zrobić jakiś artykuł od początku do końca po swojemu.pokazac komus cos ciekawgo moim zdanie. Może nie jest to 1 klasa ale co mojego moje i często nie dostaje nic. Wchodzę w to

Sort:  

Zerknąłem na twój profil. źle tagujesz. Aby dać się poznać musisz najpierw pisać w popularnych tagach gdzie ludzie zaglądają. Tu masz listę:https://steemweb.pl/tags. te wytłuszczone najbardziej to najpopularniejsze. używaj z głową czyli jak piszesz o sporcie to nie wrzucaj do pl-natura;) Warto też wrzucać posty na chacie w #polish-promotion i nie pisz raczej takich krótkich zapytań jako post.. lepiej poszukać jakiegoś tematu w wyszukiwarce i tam zadac pytani komus kto może coś wiedzieć

Pozdrawiam;)

Wielkie dzięki za pomoc uwzględnie twoje rady w przyszłych materiałach

Niema sprawy i życzę powodzenia na steemicie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57184.88
ETH 3097.33
USDT 1.00
SBD 2.41