Zgłoszenie do projektu Samozwańczy delegaci czyli plan na dynamiczny rozwój polskiej społeczności

in #polish6 years ago

Zgłaszam swoją kandydaturę na "samozwańczego opiekuna" tagu # pl-kuchnia.

Zamieszczając ten wpis jednocześnie deklaruję wydać 100% zarobionych z tego posta STEEM DOLARÓW na zakup STEEM POWER DELEGATION (90dni). Jestem świadom iż moje poczynania są obserwowane przez zaangażowaną w projekt społeczność i chcąc ubiegać się za 3 miesiące o kolejne wsparcie powinienem w jak największym stopniu przyczynić się do rozwoju tagu #pl-kuchnia.

Chcę aby nasze rodzime środowisko było jeszcze bardziej przystępne i interesujące zarówno dla przyszłych jak i obecnych użytkowników.

Uważam, że twórcy dobrych jakościowo treści powinni mieć dostęp do większej puli nagród i relatywnie wysokich zarobków - chciałbym w jakiś sposób się do tego przyczynić.

Kuchnia to mój żywioł, a poza tym mam trochę doświadczenia zawodowego, które pomogłoby mi w odróżnieniu dobrych treści od złych, interesujących od nudnych itp.

Z chęcią wykorzystam swoją wiedzę i użyje jej zgodnie z ideą, która przyświeca temu przedsięwzięciu.

Chcę przyczynić się do rozwoju naszej społeczności i do zwiększenia jej siły na tle innych..

Pozdrawiam @rado21ste

Sort:  

Jestem za, bardzo fajnie :) Na upvota poczekaj aż mi się VP naładuje, bo dzisiaj zaszalałem :)

Niby ok, ale z drugiej strony pl-kuchnia ma kuratora i wsparcie z zagranicy

Jasne, w sumie masz rację. 🤔
Proponujesz coś innego?
Inny tag?

Ogólnie pomysł "spoko", ale koliduje z tym co jest. Od biedy dogadaj się z kimś i wspomagaj dany tag :)

Wiesz, pomysł nie jest mój, ja tylko pomyślałem, że może warto spróbować..

Prawda jest taka, że za dolca niewiele zrobię - tak czy siak będę wspierał kogo trzeba z własnego powera po prostu☺️ .

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 63782.14
ETH 3146.14
USDT 1.00
SBD 2.55