You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hej, z tej strony Iza 👋

in #polish6 years ago

Siemka! Super to wygląda, trochę jak nasz drip albo chemex z tym, że zamiast zaparzacza tutaj jest drewniany stojak. Wiesz jak to dokładnie się nazywa? Spodobało mi się to bardzo :D
A jeżeli chodzi o Adobe, to głównie skupiam się na Premiere Pro do montażu video i w sumie już wszystkie podstawowe elementy jak przejścia, zmiany kolorystyczne materiałów itp ogarniam (wszystkich wskazówek szukam na YT), a teraz zaczęłam się bawić Illustratorem. Podobno jest bardzo intuicyjny, więc mam nadzieję, że szybko załapię :D
Pozdrawiam!

Sort:  

Oni to nazywają media czyli skarpeta :D Oficjalnej nazwy pewnie nikt nie zna, bo się nie używa. Swego czasu używałem dużo adobe pro 12, ale ten nowy to totalna abstrakcja :D

Oo dzięki za info, kiedyś w wolnej chwili poszukam u nas takiego stojaka albo sama spróbuje wystrugać i zaparzyć w nim kawę :D

Chętnie bym sie takiej kawy napił, serio mega mi smakowała. Taki prosty sposób a skuteczny :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55