You are viewing a single comment's thread from:

RE: Złodziej nie zapłaci 75% podatku jeżeli udowodni, że ukradł pieniądze. PRAWO #5

in #polish6 years ago

Ciekawe i jak inni zazwyczaj słysząc/czytając o takich sytuacjach się denerwują i psioczą na prawo, na rządzących i wszystkich innych.
Ja się zawsze zastanawiam - że ludziom się chcę kombinować, że urzędnicy/policja itd. Muszą też główkować jak tu kogoś zapędzić w kozi róg, jak bardzo kreatywni potrafią być ludzie oraz inne.
Mam pytanie - skąd u Ciebie wpisy o tematyce prawnej?
Interesujesz się tym amatorsko? Siedzisz w tej tematyce od dawna?
Zrobisz coś w stylu "X podstaw prawnych dla każdego" lub "absurdalne sytuacje z prawa w USA/Polsce"?
Myślę, że nie tylko ja z zainteresowaniem i być może uśmiechem bym poczytał.
Pozdrawiam i daje upvote!

Sort:  

Pracowałem jako analityk dla wywiadowni gospodarczych, ale po mojej chorobie zdecydowałem się odejść z pracy, a co do prawa to uważam, że skoro coś tam wiem, to warto się podzielić tym. Jasne że mogę zrobić "X od podstaw dla każdego". Jeżeli chcesz to śmiało rzucaj jakiś temat to opracuje to w sposób zrozumiały dla ludzi.
Co do prawa w USA, to najlepszym hitem był zakaz kopulowania łosi na drogach publicznych. Ciekawe czy łoś dostanie mandat za to :)
To, że ludzie psioczą jest efektem niezrozumienia prawa i wrodzonego buntu. W "Rebelii ludzkości" o tym właśnie piszę.

Rzeczywiście w USA mają zabawne prawa - można by o tym serię zrobić.
Trochę myślałem o tematach o jakich z chęcią bym poczytał i które mogły by też zainteresować innych.
Zrobiłem listę:

  • X praw, których nie uczą w szkole, a powinni
  • X praw najczęściej łamanych w Polsce
  • X praw, które łatwo złamać w Internecie, a mało kto o tym mówi/wie
  • X podstawowych praw związanych z finansami
  • X praw, które NIE istnieją, ale są w świadomości społeczeństwa
    (chyba tak jest z tzw. "zagłuszaniem ciszy nocnej", że nie ma takiego przepisu, a ludzie o nim mówią, ale nie mam pewności tak gdzieś kiedyś słyszałem, ale nie sprawdzałem tego.)
  • X absurdalnych praw w Polsce

Jeśli jakiś z tematów Ci się spodobał to bardzo się cieszę :)
Dziękuje za odpowiedź i życzę powodzenia.

Fajne propozycje i sporo ciekawych rzeczy można napisać o tym. Na pewno się pojawią.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61023.73
ETH 2948.98
USDT 1.00
SBD 2.51