You are viewing a single comment's thread from:

RE: Złodziej nie zapłaci 75% podatku jeżeli udowodni, że ukradł pieniądze. PRAWO #5

in #polish6 years ago

Rzeczywiście w USA mają zabawne prawa - można by o tym serię zrobić.
Trochę myślałem o tematach o jakich z chęcią bym poczytał i które mogły by też zainteresować innych.
Zrobiłem listę:

  • X praw, których nie uczą w szkole, a powinni
  • X praw najczęściej łamanych w Polsce
  • X praw, które łatwo złamać w Internecie, a mało kto o tym mówi/wie
  • X podstawowych praw związanych z finansami
  • X praw, które NIE istnieją, ale są w świadomości społeczeństwa
    (chyba tak jest z tzw. "zagłuszaniem ciszy nocnej", że nie ma takiego przepisu, a ludzie o nim mówią, ale nie mam pewności tak gdzieś kiedyś słyszałem, ale nie sprawdzałem tego.)
  • X absurdalnych praw w Polsce

Jeśli jakiś z tematów Ci się spodobał to bardzo się cieszę :)
Dziękuje za odpowiedź i życzę powodzenia.

Sort:  

Fajne propozycje i sporo ciekawych rzeczy można napisać o tym. Na pewno się pojawią.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63706.21
ETH 3073.80
USDT 1.00
SBD 3.76