Zauważyć to, czego nie widzimy. Zgadnij kim jestem!

in #polish6 years ago (edited)


Stary akrostych wykopany z czeluści szuflady. Napisany pod wpływem muzyki pięknych <<dupeczek>> "kobiet z czasów zapomnianych" [Zdzisława Sośnicka, Izabela Trojanowska, Halina Frąckowiak, Anna Jantar] oraz wewnętrznej walki z problemami 21 wieku. Takie randez vous z własnym Darth Vaderem/Voldemortem/Sauronem/Szatanem/czy innym ZUSem.

Twierdza
Ja widzę w końcu u pana postępy, 

a to wyłożony fundament, tam fosa wykopana 

czy drutem kolczastym mur owinięty. 

I Wiem gdzie to zmierza. Wpadnę jutro z rana.


Ejże! Skończył pan już instalować kamery

reagują, gdy ktoś nieproszony tu idzie,

przestroga „Zły Pies” już nie święci kariery.

I czuje co się zbliża. Ja przyjdę za tydzień


Efektywne szyby pancerne już zainstalowane

uporczywie oko czujnika podąża moje kroki śledząc

raczej nic tutaj nie czeka, co niespodziewane

Ale co mam z tym zrobić? Odwiedzę za miesiąc.


Tego to sam bym chyba lepiej nie zrobił

ukłony składam i z pokorą spuszczam wzrok

jestestwa ostatni element Pan dobił

muszę przyznać rację. Wrócę tu za rok


nie takie chyba jednak było założenie

i prawdę mówiąc pomyłka zaszła tu straszna, bo ja

ewidentnie dostrzegam, iż jest to więzienie

! A przecież budował Pan twierdze, nieprawdaż?


I mimo, iż Krystyna Prońko uważa, że jestem  "Lekiem na całe zło" to wcale tak nie jest ;) Chociaż kto wie...

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30