You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podwyżki - Czemu jej nie dostałeś? Jak to wygląda po stronie pracodawcy.

in #polish7 years ago (edited)

Miałem tak jak piszesz w lombardzie, dawałem więcej niż inni, szkoliłem ludzi, angażowałem się - o podwyżce mogłem zapomnieć. A jak wspominałem to słyszałem - że mogą mnie wymienić na kogoś tańszego. Więc wymieniajcie powiedziałem i odszedłem. To nie pracownik ma pokazywać, że chce podwyżkę. To pracodawca powinien widzieć zaangażowanie i je wynagradzać :)

I nie piszę teraz z perspektywy tego który dostaje od szefa $. Tylko tego który płaci.

Sort:  

Pracodawce widzi przede wszystkim swój portfel i swoją firmę, ale trafiłeś na złego pracodawce, przyznaje. ;) Oczywiście, żeby to było obiektywne musielibysmy posłuchać twojego szefa. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63475.87
ETH 3121.13
USDT 1.00
SBD 3.87