Kolejny tydzień za nami... Więc trochę podsumowań i [STATY] w fazie projektu

in #polish7 years ago

Witajcie Drogie Steemianki i Drodzy Steemianie
Miałem ostatnio ciężki tydzień, więc nie byłem strasznie aktywny w ostatnich dniach.
Dawałem Upy i trochę komentowałem.

Ale nie o tym dziś.
W Poście TYLKO POLACY - Strona ze statystykami... obiecałem Wam, że stworzę stronę ze statam wg Waszych sugestii - tak też będzie. Wreszcie znalazłem czas na rozrysowanie wszystkiego. Chcemy żeby była to jedna prosta strona, z maksymalnie dużą ilością informacji.
Tu "projekt" projektu projektu, który został wysłany do grafika w celu "malowania" i do programisty w celu przeanalizowania co i jak :)

photo_2017-07-08_12-10-27.jpg

Koszty niech będą przynajmniej na razie tajemnicą. Nie chcę, żeby nagle pod tym postem pojawiło się 1000$ tylko z powodu, że "Robi dobra dam mu Up'a" - Chcesz dać upa? Daj ale przemyśl czy Tobie strona się przyda :) Moje zarobione $ tutaj i tak idą w SP.

Kolejna sprawa - jutro pojawi się u mnie Post - informujący o "Zagadce do rozwiązania - do wygrania będzie 50$ w ETH" Start godzina 21:00. Każdy może wziąć udział w zabawie. Nie ma kupowania głosów w zamian za dołączenie do zabawy.

Trzy - wczoraj miała miejsce na Steemicie głośna akcja z Panem Inwestorem, który co chwilę wrzucał post o pewnym projekcie. Aż w końcu po raz chyba trzeci "oznajmił, że odchodzi" = napisałem to już w komentarzu, i napiszę jeszcze tutaj:

"KROWA KTÓRA DUŻO MUCZY = MAŁO MLEKA DAJE"
Czy nie sądzicie, że takie naganianie ludzi ma na celu jedno? = Sprzedaż super-extra-mega-hiper czegoś po wejściu na giełdę gdy ludzie będą napaleni? ;)

Sort:  

Czy przewidujesz jakieś statystyki, których nie ma na innych stronach?

W poście pytałem co osoby chciałyby mieć na stronie pojawiły się informacje jak wyżej :)
Masz jakieś sugestie? To podsyłaj :)

Dodam też okno osób które dodają treści do #polish z licznikiem postów

Przegapiłem tę zagadkę?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63126.02
ETH 2553.49
USDT 1.00
SBD 2.78