WCXT new project and 50 Free Coins.steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)

Jakiś czas temu natrafiłem na nowy projekt o nazwie WCXT, który nie ukrywam bardzo mnie zainteresował.

WCXT jest tokenem ERC20 wydanym na blockchainie Ethereum.

W czasie ICO, za 10 WCXT będziemu musieli zapłącić 1 USD.

Wszystkie niesprzedane tokeny będą zniszczone. Pozostałe zasoby staną się całkowitą dostępną ilością WCXT, w całokształcie wypłacając 20% dochodów z opłat WCX.

UWAGA! Post informujacy, nie ma na celu nakłaniania do zakupu tokenów.!

ICO jest jedynym okresem kiedy WCXT będą wydane i oferowane do publicznej sprzedaży.

20% wszystkich przychodów generowanych przez WCX jest automatycznie wypłacane posiadaczom WCXT, w ilościach opartych na udziale każdego posiadacza w łącznej ilości tokenów.

Miesięczna Wypłata = (20% x Przychód WCX z Ostatniego Miesiąca x Tokeny Które Posiadasz) / Całkowita Ilość Tokenów

Z mojego punktu widzenia, inwestując w WCXT, kupujemy udziały z giełdy WCX ale w postaci kryptowaluty.
Każdy z nas może jednak stać się posiadaczem WCXT bez inwestycji.

Twórcy oferują 50 darmowych Tokenów za samą rejestrację i potwierdzenie adresu e-mail.

Rejestracja
Czytaj więcej.
Odbierajcie darmowe tokeny i piszcie co o tym myślicie.

Sort:  

Każdy chce dogonić bitcoina.
A nie, czekaj... już nie

Moim zdaniem istnieją już kryptowaluty, które wyprzedziły bitcoina jeśli chodzi o funkcjonalność . Cena to kwestia popytu.

Patrząc chociażby na ostatnie wzrosty wartości Steem, możan powiedzieć, że też pod pewnymi względami wyprzedził Bitcoina

zgadzam się chociażby dlatego, że nie jest wykorzystywany do kranów i innych tego typu stron które okradają ludzi z czasu a nawet z pieniędzy.

Słyszałem o tym projekcie już z 3 miesiące temu. zapisałem się, meila potwierdziłem ale tokenów nie dostałem. Pisze, że jak ktoś skorzysta z mojego refa to dopiero wtedy je dostanę. Ale tak jak już wspomniałem o tej giełdzie czytałem już dawno temu a dopiero teraz zaczęli ICO, z tym 50WCX trochę ściemniają ( chyba, że Ty swoje 50 dostałeś za samą rejestrację to może coś zmienili ) i teraz ICO będzie trwało jeszcze 38 dni. Trochę mi to śmierdzi.

Wiem że już dość dawno można było o tym przeczytać, jednak i tak większość osób nie słyszała o WCXT. Ja swoje 50WCXT otrzymałem od razu po potwierdzeniu adresu e-mail. Rejestracji dokonałem niecały miesiąc temu.

Może twórcy liczyli na większą sprzedaż tokenow. 20℅ zysków z giełdy ma wędrować do posiadaczy WCXT im więcej tokenow zostanie sprzedanych tym większy zysk ma giełda. Należy pamiętać też że przykładowo przy sprzedaży 1 000 000 tokenow, posiadacz 10 000 tokenow będzie otrzymywał 1 ℅ kwoty którą będzie przeznaczona dla posiadaczy WCXT(z 20℅ obrotu całej giełdy).

U mnie zapisało się 10 osób i mam tych tokenów 600
wcx.jpg

czyli mnie oszukali :( no trudno w sumie to i tak już o nich zapomniałem bo za długo się za to zbierają. mam nawet podejrzenie, że chcieli to sobie odpuścić. ale zobaczyli jakie jest zainteresowanie btc, że giełdy zamykają rejestrację to nagle ICO. Bo zdaje się już coś tam wcześniej ( czyli okolice, jeśli dobrze pamiętam października ) pisali, że niedługo otwarcie. Ale nie obserwowałem tego więc mogę się tutaj mylić.

Wydaje mi się, że po prostu nie przekroczyli dolnej granicy, tokenów które chcieli sprzedać. Na stronie jest napisane, że tokeny których użytkownicy nie kupią zostaną usuniete. Nigdzie jednak nie znalazłem ile maksymalnie tych tokenow użytkownicy mogą kupić. Zakładam też , że zanim wystartowali z projektem mieli ustalona kwotę jaką chcieliby zarobic na sprzedaży żeby też na tym dobrze zarobić. Bo w końcu deklarują się, wypłacać 20℅ obrotu całej giełdy posiadaczom WCXT.
Nie zależnie czy sprzeda się milion tokenow czy dwa to i tak dla nich nie zrobi to różnicy bo właściciele tych tokenow dostaną tyle samo. Ale jednak zysk ze sprzedaży idzie do twórców projektu.

Czyli już było ICO ale nie doszli do soft market capu? a to wiele wyjaśnia.

Tego nie powiedziałem :) To tak jakbyś miał własna firmę i chciał sprzedać 20% zysków . Masz inwestorów którzy łącznie płacą 1 MLN zł ale stwierdzasz, ze jednak liczyłeś na więcej, jest ogromne zainteresowanie i przedłużasz czas i czekasz jeszcze trochę a może znajdą się inwestorzy na kolejny MLN. Prosta sprawa zarabiasz Milion więcej a w dalszym ciągu będziesz oddawał 20%.

Żeby nie było to to co ja napisałem

czyli już było ICO ale nie doszli do soft market capu?

to całkiem normalne i nie chciałem, żeby to źle zabrzmiało.
No i oni bardziej sprzedają nie 20% zysków, a udziały w firmie, a posiadaczom udziałów obiecują 20% zysków.

Masz inwestorów którzy łącznie płacą 1 MLN zł ale stwierdzasz, ze jednak liczyłeś na więcej, jest ogromne zainteresowanie i przedłużasz czas i czekasz

To jest już trochę nie fair. Ja osobiście bardzo bym się zdenerwował, jeśli brałbym udział w jakimś ICO i oni by sobie od tak przedłużyli czas jego trwania. Bo dla mnie im mniej inwestorów tym lepiej, większa część zysków idzie potem do mnie.

Dokładnie tak, ale też dzięki temu mają w planach podnieść zyski z giełdy do dość dużych kwot.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64063.60
ETH 2742.49
USDT 1.00
SBD 2.67