@ptaku i konkurs na #pl-blog

in #polish6 years ago

WSTĘP

Bardzo spodobała mi się tematyka tego konkursu - brawo @rozku . Niniejszym zgłaszam ten wpis do konkursu.
Z ciekawością czytałem wcześniejsze zgłoszenia konkursowe. Wszystkie te posty odbieram jako rozszerzenia wpisów z "introduceyourself".
Zatem i ja rozszerzę w ten sposób lekko swój post powitalny.

ROZWINIĘCIE @ptaku i "introduceyourself 2.0"


  • Utwór mojego życia to…

Uwielbiam muzykę. Sam troszkę gram w rockowym zespole, a słucham wszystkiego (może prócz disco-polo). Ostatnio na jednym biegunie stoją u mnie Dua Lipa wraz z Arianą Grande, a drugi biegun okupują Amon Amarth i Trivium ( i Mastodon, i .... oj jest tego trochę).
Najlepiej jednak odnajduję się po środku, a na teraz - myślę, że utworem mojego życia mógłbym nazwać ten utwór :



  • To, co zawsze muszę mieć w lodówce to...

Mleko (do kawy zbożowej) i jajka (od Pani Ani - po złotówce za sztukę, ale warto).
Ostatnio pojawił się również aloes (ponoć zdrowy jest - z czasem się okaże).

  • Podróżowanie to dla mnie...

To zależy. Jeśli muszę prowadzić samochód - czego nie znoszę, to podróżowanie staje się dla mnie katorgą.
Jeśli mnie wożą, to niech mnie wiozą gdzie chcą - jadę!

  • Film, z którego nigdy nie wyrosnę...

"Zielona mila" i "Forrest Gump" - do obu wracam co kilka lat, i wciąż oglądam z przyjemnością. Te filmy mają coś w sobie, niosą przesłanie.

  • Gdy mi smutno, to…

"Gdy Ci smutno, gdy Ci źle - weź pół, napij się" :)
A na poważnie, to staram się nie dopuszczać do smutku, nie mam czasu się smucić.

  • Książka, która zmieniła moje życie to...

Może nie książka, a komiks - RELAX. A w Relaxie odkryłem postać Thorgala Aegirssona.
I od dziecięcych lat towarzyszy mi ta postać. Wciąż niezmiennie dobry, odważny, bohaterski - wzór do naśladowania.

  • Mam ciarki, gdy..

Wsiadam na konkretne karuzele.
W najbliższym czasie czeka na mnie strefa ekstremalna w ENERGYLANDII w Zatorze.
Ciary mam od samego patrzenia na Space Booster

136-900x600.jpg

źródło

  • Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez…

Nie wyobrażam sobie urlopu bez rodziny (co nie zawsze wiąże się w wypoczynkiem :) )
A mój sposób na totalny wypoczynek to posiedzenie przez chwilę sam ze sobą, muzyką na uszach i piwem w ręku.

  • Mój dom marzeń to...

Jest taki. Nawet mam zarys projektu w głowie. Pozostaje mi poczekać, aż bitcoin pójdzie w górę (oj duuuuużo musiałby wzrosnąć, by moje satoshi nabrały wartości :) )
W końcu z czegoś trzeba sfinansować ten projekt ;)

  • Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem…

Na dziś nie wiem. Przyjaciół mogę policzyć na palcach jednej ręki, ale wciąż nimi są.

  • Mój szacunek wzbudza...

Znajomy, gdy potrafi załatwić mnie inteligentną "ciętą ripostą", wtedy ma mój szacun.

  • "Góry są dla mnie..."

Miejscem gdzie żyje i pracuje. Po ponad 30 latach patrzenia na góry, bardzo chętnie uciekam z wąwozu na otwarte przestrzenie. Teraz odliczam dni do wakacji nad morzem.

  • Marzenie, które jeszcze przede mną, to..

Kilka by się znalazło. Raczej jednak staram się obrać cel, i zmierzać do jego realizacji.
Rzadko "gonię za marzeniami".

  • Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak...

Spotkanie wczoraj kumpla, z którym nie widziałem się dwa miesiące. Po dwudziestu latach gość ściął swoje długie włosy. Opowieści i docinek związanych z tym faktem nie było końca. Siedząc przy ognisku, prześcigaliśmy się ze znajomymi w coraz to nowych żartach związanych ze zmianą jego wyglądu, a on sam co chwilę dorzucał coś od siebie. Uśmialiśmy się , wraz z bohaterem historii, "po same pachy".

  • Najprzyjemniejszy zapach to...

Zapach ogniska i duszonek/pieczonek (różnie to zwą) robionych właśnie na żywym ogniu. Gdy ciepło ogniska rozgrzeje żeliwny garnek, upchnięte w środku warzywa zaczynają puszczać sok i parować....mmmmmm boski zapach :)

  • Chciałbym, aby ze świata zniknęły…

Wojny? - to zbyt banalne i nierealne zarazem.
Komary! - te małe dranie działają mi na nerwy, widocznie smakuje im moja krew :)

  • Mój najważniejszy dzień jak dotąd to...

Ślub i narodziny syna - dni, które wywróciły mój poukładany wcześniej świat. Na szczęście szybko ogarnąłem temat ;)

ZAKOŃCZENIE

Zakończę muzycznie.
Po tym utworze zawsze mam naładowane baterie, i uśmiech na twarzy.
Tego również Wam życzę hej!

Sort:  

Konkurs konkursem, ale głosowanko to jest co ogarniać. Trochę człowiek dowiedział się o co niektórych Steemianach. Pozdrawiam.

Cały Blues Brothers jest pełen takich utworów... Ale Aretha ma mega moc :)

No i narobiłeś mi smaka na duszonki ;)

A co powiesz na nowy rodzaj muzyki Polo-Rock.


Ha ha Dobre, choć jeszcze daleko im do Trivium.

Jak standardowe disco-polo ciężko mi przełknąć, tak Sławomira toleruję. Broni się muzyką graną z żywym bandem, a nie standardowo "wokal z playbacku+dyskietka". Dobry wokal, profesjonalni muzycy, a tematyka przystępna dla "szerokiego grona odbiorców".

Ty... a wiesz że też tak mam, jak słyszę disco-polo, to automatycznie łapię jakiegoś nerwa. A Sławomir daje radę, dlatego napisałem że dobre.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59911.66
ETH 2306.14
USDT 1.00
SBD 2.49