Pierwsza setka zaliczona :)

in #polish6 years ago (edited)

100 STEEM POWER



bulls-eye-1044725_960_720.jpg
obrazek z pixabay


Od dłuższego czasu myślałem nad tym, w jaki sposób mogę się odwdzięczyć Polskiej Społeczności Steemit ( z dużej litery, bo na to zasługujecie) , za tak miłe przyjęcie mnie do swego grona.

Wielokrotnie wspominałem o tym w komentarzach, i w rozmowach na priv, że moim najbliższym celem jest zdobycie 100 steem power.


3.jpg



Wreszcie mogę się pochwalić, że udało mi się osiągnąć ten mój drugi zaplanowany cel (pierwszym była spłata steemitowej "pożyczki").

Zależało mi na tym, by mój głos stał się realny i wartościowy. By w ten sposób móc się odwdzięczyć za miłe przyjęcie, za wielokrotną pomoc w "ogarnięciu tego bałaganu", za wsparcie w postaci głosów pod moimi postami.

Od teraz mój głos ma zawrotną wartość 0.01 USD :)

Wczoraj, po przeczytaniu wpisu kolegi @astromaniak o Plusach obecnie niskiej ceny STEEM., postanowiłem wykonać ten właściwy ruch.
Na Blocktrades zakupiłem brakujące około 78 STEEM, i w ten sposób osiągnąłem mój drugi cel.

Kolejnym będzie 200 STEEM POWER. ale to trochę potrwa.
O ile dobrze rozumiem, wtedy mój głos znów zyska na wartości, a jego waga wzrośnie od 0.02 USD.
Co dzień pojawia się tak wiele nowych treści na Steemit, a ja mam tylko 10 głosów. Wymyśliłem sobie więc, że przy 200 STEEM POWER będę mógł oddać 20 głosów o sile 50%, i wciąż będą one miały realną wartość. Lub też kilkanaście głosów o zróżnicowanej sile, w zależności od treści - to się okaże po przekroczeniu kolejnej granicy.

Zatem "kierunek 200 SP" CZAS START!

Sort:  

Gratki. Także byłem zadowolony z pierwszej setki. Teraz już mam prawie druga setkę. Powoli i jakoś się napompujemy :)

Ile kosztowało to 78 Steem tak w przybliżeniu?Bo nie siedzę w ogóle w tym temacie...

około 333 zł

Też czytałam ten artykuł i też dał mi do myślenia :D Naiwnie liczę na to, że ktoś napisze jakiś poradnik dla zielonych jak to zrobić ;)
Poza tym gratuluje :)

Dzięki, a co chcesz zrobić? Zakupić Steem na Blocktrades? Bo w tym chętnie pomogę, jeśli trzeba.

Sama nie wiem do końca czego chce, jestem kobietą :D Jesteś może na naszym czacie?

Odezwę się do ciebie na czacie jeżeli propozycja pomocy nadal aktualna :)

Lepiej zrobić zakupy na Binance, bo Blocktrade ma trochę zawyżony kurs :)

Gratulacje, szybko ci to poszło od ostatniej naszej rozmowy, trzymam kciuki za kolejne sukcesy.

Dzięki, jak widzisz - pogadaliśmy, pojawił się post o inwestowaniu w STEEM, no i załatwione :)

No i gitara, mam tylko nadzieję że już niżej nie spadnie. Ale jak kiedyś mówiłem, co spadło może jeszcze niżej spaść. Najwyżej będzie trzeba za taką samą kasę dokupić monet i z czasem powinno być dobrze

Super :) gratuluję osiągnięcia kolejnego celu i życzę powodzenia w realizacji następnych :)

Tu masz kalkulator, który pokazuje jaki będzie Twój głos przy takim lub innym SP: https://www.steemnow.com/upvotecalc.html

Jak zawsze niezawodny :) Dzięki.

Oby tak dalej dobrze i szybko szło, to na 200 SP nie będziesz musiał długo czekać :)

Zrobię co w mojej mocy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58990.94
ETH 2670.56
USDT 1.00
SBD 2.44