kolory jesieni #2

in #polish6 years ago

Dziś troszkę inne spojrzenie na kolory jesieni.



Bez słońca.... bez ciepła....
W chwili gdy dzień chylił się ku końcowi.

"Jesień"
Jesień mnie cieniem zwiędłych drzew dotyka,
Słońce rozpływa się gasnącym złotem.
Pierścień dni moich z wolna się zamyka,
Czas mnie otoczył zwartym żywopłotem.

Ledwo ponad mogę sięgnąć okiem
Na pola szarym cichnące milczeniem.
Serce uśmierza się tętnem głębokiem.
Czemu nachodzisz mnie, wiosno, wspomnieniem?

Tak wiele ważnych spraw mam do zachodu,
Zanim z mym cieniem zostaniemy sami.
Czemu mi rzucasz kamień do ogrodu
I mącisz moją rozmowę z ptakami?

Leopold Staff
źródło


1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


20181006_181249.jpg

Sort:  

Ciekawy ten opleciony domek - to obiekt mieszkalny czy jakiś budynek użyteczności publicznej? Fajnie się prezentuje w jesiennych barwach.

To jest budynek szpitala. Ta bardziej zarośnięta część jest (chyba) nie używana.

You got a 3.62% upvote from @emperorofnaps courtesy of @ptaku!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65269.02
ETH 2653.11
USDT 1.00
SBD 2.84