Jesienne rękodzieło na "konkurs @pl-rekodzielo"

in #polish5 years ago (edited)

Cześć.
Jest 21sza, więc czas napisać post do konkursu.

Temat jest ciekawy i taki "nie mój", ale syn w zerówce, i jesień dookoła zrobiły swoje - mam coś do pokazania :)

Dzisiejsze zbiory były bardzo owocne - szyszek zebraliśmy sporo, a liści z klonu jeszcze więcej.
Wybraliśmy te najlepsze, a resztę zostawiliśmy "na potem".


1.jpg



Tematem przewodnim dzisiejszych "robótek ręcznych" był

Jesienny Łańcuch



3.jpg



Podczas spaceru Michaś wymyślił nową jesienną ozdobę na ścianę w swoim pokoju. Mnie pozostało jedynie wykonać dyspozycję ;)

Na szczęście udało mi się zaangażować młodego w prace projektowe, a wynik końcowy (z uwzględnieniem możliwości szybkiego demontażu) wygląda tak:


4.jpg


Tak bawiliśmy się jesienią dzisiaj.


A tydzień temu....

zbieraliśmy żołędzie.(edit - jednak kasztany ;) )


4a.jpg



Ludki z żołędzi to standard.

Najlepsze jest to, że (tak jak żołędzie (kasztany), i ludzie je tworzący), każdy ludek z żołędzi (kasztanów) jest inny.


5.jpg



Zabawa była przednia, a dla Was konkurs:
kto zgadnie, którego chłopka stworzyłem ja, ten zgarnia symboliczny 1 steem i uścisk prezesa
(jak ktoś spotka @michalx2008x - proszę sie upomnieć :)

EDIT -
Konkurs był mega szybki. Wszystkim biorącym udział gratuluję. Nagrody wysłane :)

Sort:  

Stawiam na tego drugiego z lewej, yyyy tzn. prawej, a nie jednak lewej 😂
Dobra robota 🙂

@tipu curate

Byłaś blisko, należy się nagroda za zaangażowanie :)

Dzięki 😃

I oto jest mężczyzna (a nawet dwóch) w konkursie pl-rekodzielo!
Świetna robota, Panowie :)

Głosuję na chłopaka drugiego od prawej :)

Pierwsza prawidłowa odpowiedź, więc nagroda z bonusem :)

Bardzo dobra robota! Łańcuch niby prosty a jednak nie myślałam nigdy o tym by zrobić coś takiego, a jednak jak widać po waszym przykładzie jest efektowny.
Te ludki bardziej wyglądają na ludki z kasztanow a niż żołędzi😋 i tak jak @pkocjan waham się pomiędzy drugim od prawej a drugim od lewej. Ostatecznie obstawiam jednak drugiego od lewej.
Powodzenia w głosowaniu!

Tak się zakręciłem, że co innego napisałem w memo, a co innego jest prawdą ;) Jednak prawidłowa odpowiedź, to drugi od prawej. Oczywiście nagroda za zaangażowanie się należy :)

Z tego co widzę po komentarzach, nagrodę wygrał każdy, bez względu na to czy odpowiedział prawidłowo...
Więcej takich konkursów proszę! :D
A tak serio to gratuluje dobrze zrobionej roboty wraz z synem :)

Obstawiam ludzia trzeciego od lewej :)

Podpowiedź gdzie szukać tych uścisków:
Stumilowy Las 7
ul. Sowia 33-666 Prosiaczkowo

Dobrze obstawiłeś :)

możliwość "szybkiego demontażu" ściennego łańcucha mnie ujęła :D

stawiam na chłopa w hełmie :)

Akurat te nakrycia głowy można interpretować różnie, ale ja uznam, że ludzik drugi od prawej też ma hełm na głowie :) (a to jest prawidłowa odpowiedź).

dzięki!
wygrałam współ-nagrodę!
trala la :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56991.40
ETH 2350.63
USDT 1.00
SBD 2.40