Konkurs #pl-blog zgłoszenie do konkursu :)

in #polish6 years ago (edited)

Dzięki @rozku za inspiracje. Zbyt często piszę na poważne tematy. Czas na humorystyczny post, a Twoja #pl-blog konkursowa propozycja skłoniła mnie do humorystycznej wersji wpisu :)

 -Utwór mojego życia to..



-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..



-Podróżowanie to dla mnie..


-Film, z którego nigdy nie wyrosnę..


-Gdy mi smutno, to..



-Książka, która zmieniła moje życie to..


-Mam ciarki, gdy..



-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez..



-Mój dom marzeń to..


-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..

-Mój szacunek wzbudza..


-Góry są dla mnie.. - wysokie :)

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to..


-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..

-Najprzyjemniejszy zapach to..

-Chciałbym aby ze świata zniknęło..


-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to.. 



I NA KONIEC :)

Sort:  

ihahha hahah hahah 😂😂
super!
z tej strony Cie nie znałam :D

Twoja inspiracja w moim wykonaniu :)

będziesz tego żałował, żeś nam odkrył taką swoją wersję
bo będziemy chcieli więcej i częściej! i na różne tematy!
:D

(kot w górach! hahah!
to ja wychodząca po angielsku z nudnej imprezy, heheh)

psst:
wymień proszę tag perpetumm na cokolwiek innego,
np. #pl-humor :)
i używaj go częściej!

do usług :)

Świetne odpowiedzi!
Ale.... dlaczego hamburgery mają zniknąć?!😢

Bo nie lubię mielonych krów :) Nigdy nie wiadomo do końca co tam zmielili :)

I o to chodzi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58470.49
ETH 2617.16
USDT 1.00
SBD 2.39