Dawniej było lepiej

in #polish6 years ago

Naprawdę przybyłem z roku 2519. Możecie mi wierzyć lub potraktować te teksty jako science fiction.

Wszyscy gdzieś lecą...Szkoda, że nie mogę zostać w Waszych czasach i za chwilę znów muszę wrócić do siebie. W waszym świecie istnieje tyle empatii i ludzkich odczuć. Łączycie się w społeczności, które mają jakiś jeden konkretny cel. Ja - człowiek w przyszłości zapatrzony jestem w siebie i swoje roboty. Tak jak cała reszta. Wasz Nowy Rok jest witany wspólnie przez tyle osób. Dla nas to nic nieznaczący kolejny dzień, który mało kto zauważył. Im bardziej rozwinięte czasy, tym mniej ludzcy są ludzie. W tym świecie jestem kimś na swój sposób wyjątkowym. Kimś, kto otrzymał szansę podróży w czasie. Mam misję, którą realizuję. A może to ja jestem królikiem doświadczalnym, w rękach Silnej Rady Starszych, która pełni tu najwyższą władzę ustawodawczą?

Gdybym tylko mógł powiedzieć Wam o czasach 2019-2519, bylibyście bardziej spokojni, a potem uświadomilibyście sobie, że dawniej było lepiej. Tutaj już mało kto bawi się w sport, politykę czy filmy w telewizji. Przyziemne czynności zostały wyparte przez przedziwne (dla Was, a dla mnie zwyczajne) technologie, które pozwalają mi być kim tylko chcę. Ale, czy ten świat jest dla mnie przystępny? Geopolityka straciła na znaczeniu. Nie istnieją już organizacje, sankcje, umowy itd. Wyodrębniły się państwa, które niezależne są od jakichś organizacji. ONZ czy Unia Europejska po prostu nie przetrwały próby czasu. A czas uczy, że nie można się łączyć, jednocześnie się różniąc. Mapa świata jest zupełnie inna niż Wasza, choć Wasza była dużo ciekawsza.

Kilka osób na świecie potrafi manipulować czasem, a przybyszy takich, jak ja jest dwóch. Chociaż jeden po prostu leży pod palmami i zbytnio nie przejmuje się swoją misją. Nie zdziwiłbym się jeśli tu zostanie, nawet kosztem krótszego życia. Ja spaceruję po Polsce i podziwiam ten społeczny świat. Byłem nawet w galerii handlowej i w księgarni. Książki...coś niesamowitego. Coś, co w moich czasach nie ma prawa istnieć. Kupiłem kilka, lecz nic ze sobą nie mogę zabrać, ani nikogo, bo @mys chciał się wybrać o 500 lat do przodu. Oprócz książek wziąłem sobie napój cynamonowy i lody w różnych smakach. W moich czasach ich nie ma. Nie ma w ogóle jako takich posiłków. Połykamy suplementy, które zapewniają doznania smakowe. Oprócz tego zaspokajają głód i pożądany bilans kaloryczny. Czasy przeżuwania pokarmów były całkiem ciekawe. Zaraz muszę wracać do siebie, a uchoterminarz znowu przypomni mi o setkach rzeczy, o których nie pamiętam. Trochę mam tego dosyć.

Problemy Waszych czasów zostały zastąpione przez nowe. Chociaż o tym też za dużo mówić nie mogę. Jedno jest pewne - Gwałtowny rozwój technologii jest bardzo niebezpieczny, nawet pomimo zdobycia całej wiedzy tego świata. Im więcej wiedzy, tym łatwiej obalić schematy znanego nam świata.

Moje życie to ciągła wędrówka po różnych wymiarach, w której nikt i nic mnie nie zaskoczy. Jestem gotowy na wszystko, choć nie wszystko rozumiem.

Zapraszam do zadawania pytań w komentarzach i zapoznania się ze wcześniejszymi postami.

Sort:  

Ile warty jest Steem w 2519? :-D

Witaj Przybyszu. Mnie ciekawi sprawa życia po śmierci i przechodzenia na tamtą stronę bez konieczności umierania. Czy mamy w przyszłości jakąś większą wiedzę na ten temat? Opowiedz coś więcej o innych wymiarach. Jakie rady masz dla nas z tej głębszej perspektywy? Pozdrawiam:)

Wiedziałem, że mys'y są długowieczne...

Posted using Partiko Android

Congratulations @przybysz2518! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator @julietlucy.
Zostań z nami, nie wracaj tam do siebie, przecież tu podoba Ci się bardziej ;)
Może napiszesz post o tych dziwnych technologiach?

W tym świecie jestem kimś na swój sposób wyjątkowym. Kimś, kto otrzymał szansę podróży w czasie. Mam misję, którą realizuję.

Co to za misja? Pracujesz dla poprawy naszej rzeczywistości czy swojej z 2518 roku?

Czy pochodzisz z K-PAX? :D

@przybysz2518 z tego co piszesz to na chwilę obecną ta daleka przyszłość z której pochodzisz bardziej wydaje się mi być przerażająca niż obiecująca.
A co z "sprawami" duchowymi? Co z poszukiwaczami PRAWDY? Czy nikt w przyszłości nie chcę urzeczywistnić swojej Prawdziwej Boskiej Natury?
Czy ludzie w przyszłości oddalili się jeszcze bardziej od Boga szukając spełnienia w technologii (której tworzenie jest rzeczywiście możliwe tylko dzięki "Niemu")?

Gratulacje!

Twój post został opublikowany w dzisiejszym wydaniu Codziennika.

Jeśli chcesz wziąć udział w cotygodniowym konkursie Codziennika, odpowiedz Tak pod tym komentarzem, a Twój post weźmie udział w losowaniu płynnych środków Codziennika z całego tygodnia.

Pozdrawiam
@baro89

A czy są ludzie, którzy żyją w zgodzie z naturą w przyrodzie, bez używania techniki? Jak to wygląda? I co z chorobami? Czy znaleziono ich przyczynę, czy są leczone przyczynowo, czy skutkowo, czy w ogóle ich nie ma?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60239.77
ETH 2896.71
USDT 1.00
SBD 2.45