You are viewing a single comment's thread from:

RE: 100 dni na Steemicie

in #polish6 years ago

Cały czas publikuję na steemicie licząc na rozwój platformy w przyszłości. Jak zauważyłeś, ma ona potencjał. Ale ma też wady, wynikające w dużej mierze z relatywnie niewielkiego zasięgu platformy.

Doskwiera mi zwłaszcza kwestia fotografii. Po pierwsze, wrzucając je zarabiam zwykle 3-5 centów, lepiej więc pisać artykuły ze zdjęciami ale na to nie zawsze jest czas ;) Ale mniejsza o to. Wśród obserwowanych mam wielu fotografów, którzy wstawiają bardzo dobre zdjęcia i kilka osób, które piszą dobre artykuły. I tu pojawia się dylemat - każdego dnia mogę oddać około 10 głosów, żeby SP mi się odnowił. Chciałbym nagrodzić zarówno ludzi którzy włożyli swój czas i talent w napisanie artykułu, ale świetne zdjęcia również zasługują na uznanie. Owszem, gdybym miał pokaźny SP, mógłbym dawać po 10% fotografiom, a po 25% artykułom, ale nie mam tyle SP. No i dochodzi kwestia informacyjnego zgiełku - pewne wpisy mi po prostu umykają w natłoku (bardzo dobrych) zdjęć, a zdaję sobie sprawę, że mógłbym obserwować znacznie więcej osób (tylko kiedy bym to wszystko czytał).

Mam nadzieję, że w przyszłości będzie jakiś sposób segregacji tych postów względem kategorii (artykuł, zdjęcie, film, link), albo wręcz osobne medium dla zdjęć, z interfejsem np. jak instagram. (Bo Steepshot chyba działa w połączeniu ze Steemitem? Zdjęcia osób, które publikują w Steepshot i tak wyświetlają mi się w feedzie).

Sort:  

Mam ten sam problem. Też mi brakuje głosów. Co do artykułów i zdjęć, to zauważyłem, że te pierwsze są zwykle doceniane przez kuratorów, te drugie bardzo rzadko.

Prawda... zdjecia uwaza sie za 1 sekundowa prace .... pstryk!! ... ja robie okolo 50-60 fotek z wypadu... czasem wiecej. Na przeprowadzenie selekcji, obrobki itp potrzeba troszke czasu.
To nie jest jednosekundowa praca.... a niekorych zdjec jestem naprawde dumny.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61436.95
ETH 3388.33
USDT 1.00
SBD 2.49