You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trening z wolnymi ciężarami w domu

in #polish6 years ago

Jeśli chcesz trenować/trenujesz trójbój - polecam po pewnym czasie przerzucić się na 5/3/1 - znacznie bardziej profesjonalna, dobrze rozłożone treningi i nie spędza się 2 godzin na siłowni [ja tyle spędzałem włącznie z rozgrzewką ćwicząc 5x5 po pewnym czasie]. Jest fajna apka do tego choć w wersji trial/premium.

Sort:  

Cześć, dzięki!
Pewnie tam zrobię, ale jeszcze trochę czasu będę trenowałem z 5x5. Musze też dokupić trochę ciężarów, bo mam na razie około 100 kg w sumie.

Gdy w końcu poczujesz, że nie dajesz rady zrobić takiego treningu, jaki sugerował by plan, mimo kilku podejść to będzie wtedy :) ale masz pewnie jeszcze czas. Ja trenowałem na 5x5 przez ok 2 lata.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57809.89
ETH 3118.43
USDT 1.00
SBD 2.37