YOUTUBE REUPLOAD

in #polish6 years ago

Witam. Dostałem na moim koncie na SafeSpaceTube dwa strajki za łącznie 4 filmy (pierwszy za 1 film i drugi za 3 następne). W strachu przed trzecim strajkiem, dałem wszystkie filmy na status niepubliczny. Jednak jest to kanał, który ma za sobą ponad dwa lata historii. W tym czasie udało mi się wyprodukować 138 filmów z wieloma kontentami takich jak: gaming, commentary, vlog, music, remix, poradniki itp. SafeSpaceTube blokuje mnie za moją wolność słowa. Oprócz filmu, w którym atakowałem regresywnych lewaków z najgorszej antypolskiej stacji, został usunięty film, w którym przedstawiłem konstruktywną opinię o nagrywaniu filmów typu "back to school". Film, w którym podałem przykład jednego takiego filmu, i w którym mówiłem, że młodym twórcom nie należą się żadne hejty, tylko kulturalne pokazywanie, jakie treści nagrywać by odnieść większy sukces. Film, w którym nikogo nie atakowałem! On został zdjęty. Standardowo SafeSpaceTube nie podał mi powodu usunięcia moich filmów. Pomimo odwoływania się, SafeSpaceTube podtrzymał swoją decyzję... Wyobrażacie to sobie? Film, w którym mówię, że nikogo nie należy hejtować został usunięty przez żywe i rzekomo myślące osoby! Jacy tam do kurwy jebanej ludzie pracują??? Cały SafeSpaceTube support trzyma głowy w dupach! Inaczej nie jestem w stanie wytłumaczyć, jak to możliwe, że pokojowy film został usunięty.

Zrobię reupload spośród 138 filmów na DLive. Będę regularnie wrzucał tam po kilka reuploadów dziennie (Najprawdopodobniej 10 dziennie), choć nie obiecuję, że we wszystkie dni pod rząd będę aktywny. Filmy będą wrzucane od najstarszego (6.02.2016 21:34) do najnowszego. Niektóre filmy z tych 138 są zapowiedziami filmów w całości dostępnych na DTube lub całymi filmami identycznymi do tych, które są na DTube. Tych filmów nie ma potrzeby wrzucać ponownie. Mam nadzieję, że uda mi się jak najszybciej przesłać ponownie filmy z mojego archiwum, które przeszły do ciepło wspominanej przeze mnie historii. Żegnam was i pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60837.81
ETH 2874.77
USDT 1.00
SBD 3.62