Alternatywa dla Facebooka i Twittera na blockchainie

in #polish5 years ago

Zinteresowałem się nową platformą opartą o blockchainie. Minds.com interfejsem z początku bardzo przypomina Twittera, ale funkcjonalność również dorównuje Facebookowi, jak choćby tworzenie grup (prawy pasek), na których można wstawiać posty oraz czatować z uczestnikami. Zacząłem prowadzić tam swojego bloga. Jak patrzę, lepsze to jest w funkcjonowaniu od Steemit, który swojego interfejsu nie rozwija od dawna. Oczywiście działa portfel, kryptowaluta etc. Pierwszy post już się pojawił! Miłego dnia. :)

Sort:  

Bardzo dobrze, że tam założyłeś konto :) . Ja ten portal odkryłem dzięki Dariuszowi Mateckiemu @darties jakiś rok temu w maju. Ale daaawno tam nie zaglądałem.

Tam dużo swoich profili ma ludzi i portali o poglądach prawicowych, np. Jacek Międlar, Dariusz Matecki oraz ich portale, Media Narodowe.

Z tego co mi wiadomo to jakiś czas temu uruchomili swoją kryptowalutę bazującą chyba na Ethereum.

Steemit leży faktycznie ale jest też np. https://steempeak.com :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62763.51
ETH 2579.20
USDT 1.00
SBD 2.72