Droga na skróty - Plagiat

in #polish6 years ago

plagiat.jpg

Cześć, jak już widzicie po temacie postu o co chodzi, mianowicie wydarzyła się głupia sytuacja, nie ukrywam, że sam jestem swoim zachowaniem lekko zniesmaczony, niestety każdy popełnia błędy.. Chcąc iść na łatwiznę popełniamy błędy, akurat taki popełniłem, napisałem kawałek tekstu na temat "Zwierzę jest jak człowiek" Wcześniej czytałem nowe przepisy, które nam wprowadzają i wpadłem na pomysł żeby podzielić się tym z wami, więc napisałem parę zdań, zapisałem artykuł, zacząłem przeglądać internet, wpadłem na podobny post, więc pomyślałem, skopiuję i tak zrobiłem..
Wiedząc, że droga na skróty donikąd nie prowadzi, zrobiłem to.. Niestety popełniłem tak głupi błąd.
Każdy kto piszę artykuły, nie chciałby by były kopiowane z możliwością dalszego zarabiania, tak więc był to mój pierwszy i ostatni raz tak głupi pomysł, mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Nie chciałbym również czytać, przeglądać kopiowanych postów, wiadomo każdy popełnia błędy, jesteśmy tylko ludźmi, mam nadzieję, że nie skreślicie mnie i dacie drugą szansę . Na pewno nie zawiodę was !
Zależy mi na społeczności Steem, a tym bardziej, że jest nas coraz więcej w (@polish).
Przykro mi to pisać, ale musiałem się tym z wami podzielić, Przepraszam i obiecuję, że nie popełnię kolejny raz takiego błędu.

Nie mam nic więcej dodania od siebie, przykro mi, pisanie tego posta nie było przyjemnością, raz jeszcze Przepraszam.

"Droga na skróty to droga donikąd"

Pozdrawiam

Sort:  

Najważniejsze jest to, by dostrzec swoje błędy i potrafić się do nich przyznać, nie tylko wobec siebie, ale również mieć odwagę powiedzieć to innym osobom. W moim życiu popełniłem wiele błędów i wiem jak ciężko jest się do nich przyznać.

Każdemu może zdarzyć się wpadka, duży szacunek na wyciągnięcie wniosków i przyznanie się do błędu! :)

Mądre podsumowanie! Szacunek za przyznanie się do błędu. To jest to, o czym niedawno pisałem. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98