Sort:  

Projekt rozumiem ma na celu self-upvoting, dobrze rozumiem?
Użytkownik deleguje SP, za co dostaje głosy?

Tak, oraz jeśli artykuł jest wartościowy zostanie udostępniony obserwującym @polish-guardian tak jak jest to w @qurator.

Czemu sam nie mogę głosować na swoje posty zamiast tego? Czemu nagrodę kuratorską powinienem oddać dla polish-guardian?

Gdyż wyjdziesz na tym na plus.
np. @polish-guardian będzie posiadać 15 uczestników którzy prawdopodobnie nie zużyją codziennie całego VP i konto będzie dawać upvoty z mocą bliską 100%. Więc daję nam to 150SP + 50SP które jest na koncie czyli 200SP.
Twoje 10SP podnosi moc twojego głosu o 0.001$ więc nie dużo. Natomiast gdy należysz do projektu i zdelegowałeś te 10SP to przy 15 członkach projektu dostaniesz głos o wartości 200SP czyli około 2 centy.

2 centy, brzmi ekstra. Selfupvoting nie jest spoko, ja osobiście nie lubię, głosuję na posty dobre ;)

Niestety, nikt nie bawi się w boty resteeujące, nikt ich nie przegląda, gdyż działające w taki sposób jaki ty prezentujesz promują zazwyczaj low quality content.

Spamu nikt nie lubi, nikt nie lubi self-upvoteingu, nikt nie lubi delegować swojego SP (o wiele fajniejszą opcją są voting traile, w przyszłości może projekt Wise)

To jest dopiero początek im konto będzie mocniejsze tym więcej będzie dawało w zamian. W każdym razie jest to kwota w tym przypadku o 20x większa od tej która byś dostał jakbyś sam sobie dał upvote.

To nie ma na celu być botem resteemującym. Nie ma to na celu udostępniania każdego postu jak leci tylko te które prezentują jakąś wartość. Spamu też nie byłoby dużego. Sam też bardzo nie lubię i unikam tego.

Widzę, że raczej się to nie przyjmie więc skasuję ten post.

W każdym razie jest to kwota w tym przypadku o 20x większa od tej która byś dostał jakbyś sam sobie dał upvote.
Potrafiłbyś z pomocą 100 SP rozdać głosy, jak przy wartości 2000 SP? Dobrze rozumiem?

Źle, mimo to, że ty dasz tylko 100 SP to np. gdy 20 innych użytkowników też da te 100 SP to w sumie będzie to ponad 2k. Z własnego doświadczenia wiem, że VP będzie regenerował sie do 100%. Więc każdy z uczestników dostanie dużo większą nagrodę za wkład pracy włożony w post i będzie to 20x większy upvote niż ty sam byś mógł dać sobie za ten post.

Strasznie pewny siebie jesteś: nikt nie lubi, nikt nie lubi, nikt nie lubi... - a są jednak tacy co mają na ten temat całkowicie odmienne zdanie ;-)

Tak tylko sobie napisałem "nikt nie lubi", oczywiście znajdzie się masę takich z odmiennym zdaniem ;) Ja zaprezentowałem jedynie swoje, zauważyłem że system może być podatny na nadużycia, porozmawiałem życzliwie z jego autorem, z którym mam dobry kontakt i z którym często współpracowałem o tym co sądzę i tyle -nikogo nie atakuję nie mam z żadnym projektem problemu, ani nic - to Steemit - tutaj rządzi społeczność i wielu chce, by sieć rozwijała się w jak najlepszą stronę, co ja wolę uzyskiwać przez współpracę i porozumienie, nie chciałem by ktokolwiek odebrał moje słowa jako atak

Może nie atak, ale zabrzmiało to bardzo kategorycznie, a w sumie jak słusznie zauważyłeś, reprezentujesz wyłącznie własne zdanie 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57173.66
ETH 3067.89
USDT 1.00
SBD 2.39