Cry my a River

in #polish7 years ago

Zdjęcie 05.02.2017, 07 14 45.jpg

Bardzo często podróżując po kraju, większość zdjęć robie w locie.. a to z okna pociągu lub auta. Gdy wraz z mężem wybraliśmy sie w podroz z Kalifornii na Floryde nie spodziewałam się że z głównych Autostrad mogę uchwycić tyle pięknych ujęć. 

Przekraczając granice Kalifornii z Arizona, rozciaga się piękny widok na rzeke Colorado. Trochę kosztowało mnie wysiłku by uzyskać chociaż jedno satysfakcjonujące mnie zdjęcie. Wszystko przez linki i siatki zabezpieczające autostradę. Prawie jak kaskader musiałam wychylić większą część mojego tułowia przez okno. Omal nie dostałam zawału, gdyż silny wiatr tak trząsł moje ręce że bałam się upuścić aparat. 

Dlatego - "dzieci nie róbcie tego same w domu"  ;)

____________

Very often when I'm traveling around the country, most of the shots I'm taking are made in moving train or car. When my husband and I went on a trip from California to Florida I didn't expect that from the main highways I can capture so many beautiful shots.

Crossing the borders of California with Arizona, there is  a beautiful view on the Colorado River. It cost me a little bit of effort to get at least one photo that satisfies me. Everything  because of the ropes and grids securing the highway. Almost like a stunter I had to swing the majority of my body through the window. I almost got a heart attack because the strong wind shook my hands that I was afraid to drop the camera.

Therefore - "children do not do it alone at home";)


Sort:  

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Zajebiście wyszło Ci to zdjęcie

Kto by podejrzewał, że taki ładny horyzont może być przy amerykańskiej autostradzie :)

Jest ich mnostwo! Stany sa zajebiscie pieknym krajem pod wzgledem natury. Za kazdym razem zaskakuje mnie czyms nowym :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63188.04
ETH 2570.49
USDT 1.00
SBD 2.79