Na czym

in #polish6 years ago (edited)

Dziś tak bardziej poruszyć chce inny temat nie tylko płytek i wykończeń wnętrz bardziej chodzi mi w jaki sposób działa @dlive na jakich zasadach działa i jak to każdy trybik do siebie pasuje z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć a najlepiej jakby sam dlive się wypowiedzial

Sort:  

Jak napiszesz to po Polsku to wątpię by Ci odpowiedzieli xd

Moim zdaniem bez względu w jakim napisze języku skoro jest wzmianka to by było dobrze jakby odpowiedzieli

No ale nie rozumieją, a wątpie by chciało im się użyć translatora (a możee..)

Mi się wydaje że używają bo wiele osób jest a też nie rozmawiają po angielsku

zadaj pierwsze pytanie czy jest tu jakiś właściciel dlive ?
społeczność steemit sama tworzy prawa i zasady tu niema youtube i patologi którą szerzy
są pewne zasady ogólne jak na przykład.

  1. niema tu plagiatu
  2. szacunek jest dla każdego
  3. łamanie prawa jak -przemoc -pedofilia itd ....

Ja wiem ze to tworzy społeczność ale ta społeczność samo istnieć powinna mieć jakieś kryteria bo o prawach nie chciałem tu poruszać może źle skonstruowałem post

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55885.64
ETH 2358.26
USDT 1.00
SBD 2.31