Sort:  

Na wstępnie chciałbym podziękować za konstruktywna krytykę.

Samozwańczy opiekunowie tagów tematycznych

Sam jestem opiekunem i nie widzę żadnych przeciwwskazań co do równoległej "opieki".
Pytasz po co dodatkowe osoby? Moim zdaniem pomimo naszych (opiekunów) najszczerszych starań co do obiektywizmu nie jesteśmy w stanie w pojedynkę tego zapewnić. Dodatkowe osoby zasilone w SPD mogą okazać się pomocne.

Decentralizacja władzy na danym tagu

Użyłem niewłaściwego sformułowania pisząc to miałem na myśli to o czym napisałem powyżej. Duża delegacje w rękach jednej osoby nie zapewnia nam obiektywizmu.

Delegacja Steem Power

Czasowa delegacja ma na celu kontrolę "samozwańców" gdy się sprawdzą projekt zostanie rozwinięty jeśli nie delegacja wygasa po 90 dniach i wszystko wróci do "normy".

Nie pytam po co dodatkowe osoby, tylko po co kolejne tytuły. Przecież każdy może wspierać wybrany przez siebie tag w dowolnej chwili. Nie są potrzebne do tego tytuły i stanowiska ;) Można również porozmawiać z danymi opiekunami jeśli ma się jakieś dodatkowe pomysły na rozwój tagów tematycznych.
Tak naprawdę rozwój społeczności powinien być dokonywany przez każdego użytkownika platformy. Doceniam Twoje starania, ale wg mnie jeśli ktoś zgłasza się na opiekuna tagu tylko dlatego aby otrzymać dodatkowe SP, to nie tędy droga.
Pozdrawiam :)

Ja bym tylko zamienił tą mowę nienawiści na wyraz "chamstwo". Gdy słyszę o mowie nienawiści na FB, otwiera mi się scyzoryk w kieszeni :D

Machina

Popieram.
Lubię zdjęcia i obrazy bo wyrażają więcej niż 1000 słów, zostawię wiec to tutaj:
mowanienawisci
Live long and prosper

Ok Panowie, prośba została rozpatrzona pozytywnie ;)

Chodzi o to, jak mi się wydaje, że @michalx2008x mając dużo SP chce się nim podzielić dla lepszego rozwoju społeczności, ale nie chce on iść drogą MK czyli pojedynczych opiekunów, lecz dać szansę większej liczbie osób by angażowała się w rozwój danego tego ze wsparciem tego SP. W tej decentralizacji widzę chęć zmobilizowania większej liczby osób do dbania o dany tag, żeby wszystkiego nie zrzucać na jednego człowieka. Wydaje się to rozsądne i zgodne z duchem steem

Z tego co ja tam wyczytałam, to Michał nie chce oddawać swojego SP. Jego wkład to upvote o wartości 100% na post zgłoszeniowy kandydata. Natomiast kandydat sam sobie kupuje delegcję za środki zgromadzone pod postem zgłoszeniowym.
Moim zdaniem każdy powinien dbać o wspólne podwórko, a nie tylko wskazane osoby. Jeśli kogoś dany tag interesuje, to niech się poprostu zacznie na nim udzielać.

Hm jest akapit "co zrobić aby dostać delegację" więc sądzę że jednak w grę wchodzi delegowanie SP od autora pomysłu. Zmiana zysków z posta w SP to warunek aby zostać tym opiekunem
EDIT: przepraszam mój błąd w komentarzach doczytałem że jest trochę inaczej, chodzi o zakup delegacji z zysków z posta hmmm

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60684.92
ETH 2911.45
USDT 1.00
SBD 2.30