You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zakalec Tygodnia #1 - najgorsze posty na #polish

in #polish6 years ago

Zawsze będę popierać walkę z plagiatami, ale... No właśnie mam kilka pytań:

  1. Czy będziesz weryfikował każdy zgłoszony post?
  2. Czy pod zaflagowanym postem będziesz zamieszczał komentarz z informacją dlaczego dałeś flagę?
  3. Czy będziesz podawał link do oryginalnego tekstu?
    Narazie to chyba tyle. Będę wdzięczna za odpowiedź.
Sort:  

Nie zrozumiałaś mnie do końca, mi chodzi o to by podejrzane o plagiat posty skupić w jednym miejscu po to by cała społeczność (nie tylko ja) miała łatwy dostęp do nich. Taki post jak ten (prawdopodobnie ze zmienionym tytułem) mógłby publikować nawet ktoś inny. Np. kurator polski czy konto polish cleaners

Czyli miałoby polegać to na tym:

  • ktoś publikuje post o "zakalcach",
  • społeczność wkleja w komentarzach linki do postów podejrzanych o plagiat, bądź niezgodnych z przyjętymi zasadami,
  • Ty upvotujesz łowców "zakalców",
  • kto chce, to robi coś ze wskazanym linkiem (komentarz / flaga).

Podsumowując - niestety w takiej formie nic się nie zmieni, bo ludzie nie będą reagować na wskazane linki np. dlatego, że będą się bać odwetu.
Główne założenie Twojej inicjatywy jest ciekawe, ale wg mnie niewiele się zmieni. Trzebaby dopracować sposób reakcji na zgłoszone wpisy.

Podsumowując - niestety w takiej formie nic się nie zmieni, bo ludzie nie będą reagować na wskazane linki np. dlatego, że będą się bać odwetu.

Napisałem również:

Osoby niesłusznie oflagowane również mogłyby zgłaszać swoje wątpliwości pod takim postem.

Zgadza się. Tylko jak sprawdzisz / sprawdzimy niesłuszność nałożonych flag?
A co jesli, ktoś zaflaguje niesłusznie link przed samym rozliczeniem i autor dużo na tym straci?

Tak jak pisałam wcześniej inicjatywa spoko, ale realizacja wymaga dopracowania, bo w obecnej chwili widzę tutaj miejsce do nadużyć.

Twój głos ma dużą wartość i może pojawić się sytuacja, że ludzie będą wrzucać jakieś linki tylko po to, aby go otrzymać. Ktoś inny to zaflaguje bez weryfikacji (bo widział linka). Post się rozliczył i koniec. Autor na tym niesłusznie traci.

Zastanów / zastanówcie / zastanówmy się jak można to usprawnić, bo to potencjał na dobry projekt.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57184.88
ETH 3097.33
USDT 1.00
SBD 2.41