You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS KULINARNY (18) - OWOCE SEZONOWE!

in #polish6 years ago

Ewa tego nie wymieniła, zatem ja dodam od siebie ;) z chęcią poczytałabym jakieś fajne przepisy na nalewki ;)

Powodzenia wszystkim startującym i brawo dla Ewy za podjęcie się trudu i zorganizowania już 18 edycji konkursu 👏

Sort:  

To może nalewki zrobić jako osobny post konkursowy? Jak myślisz?

To już pytanie do @grecki-bazar-ewy ;)

Ja jestem za ;-)

Dzięki @pkocjan :)
Oczywiście mogą być i nalewki i cokolwiek, ja tylko podałam niektóre przykłady ;)
Nie ukrywam jednak że planują specjalną edycję o nalewkach a bardziej o wszelakich napitkach może? Taka edycja mogłaby być długoterminowa chyba. Pomyślimy nad tym wspólnie niebawem :) Bo nalewki i napitki zapewne powinny być w naszej steemitowej kuchni :P

No trzeba coś wymyślić ;) ja mam dwie sprawdzone jednak z chęcią poznałabym nowe, sprawdzone.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64400.67
ETH 3506.16
USDT 1.00
SBD 2.53