You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemMonsters - Czy można na tym zarobić?

in #polish5 years ago

A mnie wkurza takie podejście: czy zarobię czy nie? Ja kupiłam starter pack dla sprawdzenia co to jest (bo @mys i @rafalski wtedy o tym gadali) i nie żałuję. Wydane pieniądze tokeny już dawno mi się zwróciły, ale gram dla przyjemności. Wiecie jaka to jest satysfakcja wygrać z kimś kto ma lepsze karty 😂.

Sort:  

Ja się długo broniłem, stwierdziłem, że nie mam czasu, że to nie dla mnie. Tym bardziej, że nigdy wcześniej w żadne karcianki nie grałem. Ale jak spróbowałem to wpadłem jak ta śliwka w kompot. Gra daje mi dużo frajdy, szczególnie, że jest to gra wieloaspektowa :D
No i meritum mojego komentarza - gdyby nie ta osoba wyżej, to by mnie pewnie tam nie było :joy:

O, to na coś się przydałam 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61040.35
ETH 2922.73
USDT 1.00
SBD 2.31