Sort:  

W którym miejscu jest zmanipulowane coś?

Posted using Partiko Android

Proszę bardzo mogę wypunktować:

  1. Nie zauważyłam żadnej opozycji steem.chat - discord.
  2. Każdy ma prawo być tam gdzie uważa za stosowne.
  3. To nie aspekty techniczne doprowadziły do podziału tylko zachowania konkretnych osób.
  4. Wybielanie discorda - żaden z adminów nie zareagował w odpowiedni sposób.
  1. Nikt nikogo nie zmusza, aby się przeniósł na Discord lub na Steem.chat
  2. Podział powstał naturalnie. Większość osób poszło na Discord, mniejszość została na steem.chat. Konkretnie ja, @anshia, @mys i @fervi wpadliśmy na pomysł, aby się przenieść na Discord. Możesz mówić konkretnie.
  3. Adminów było wtedy czterech, z czego trzech aktywnych. Ja, @fervi oraz @mys. Jeżeli pijesz do tego, że zaistniała sytuacja była winą moją lub ferviego, to niestety nie trafiłaś. Winni byliśmy wszyscy.
    Na steem.chat również zdarzały różne rzeczy, w tym także podszywanie się pod kogoś i także nikt nie reagował natychmiast. Były także sytuacje, gdy ktoś wchodził na czat i wyzywał użytkowników polish np. Gandalfa czy Ferviego. Również żaden z adminów nie reagował. A konta, z których było to robione nadal są na liście członków czata.

Screenshot_20190417_181933.jpg

Screenshot_20190417_193046.jpg

Screenshot_20190417_193059.jpg

Skoro wątek dotyczy niejako mnie to się wypowiem.

Na steem.chat zawsze ktoś reagował jak tylko to zauważył.
Tutaj:

  • admini nie widzieli niczego złego w pustym nicku, dopiero jak ta cała drama wyszła na jaw to coś tam się zaczęło dziać
  • admini zamiast zareagować, to urządzili sobie śmieszki
  • Ty jako admin zmieniłaś nick użytkownikowi @rafalski na ciele
  • całkowite olanie kwestii bezpieczeństwa, brak wyobraźni pozwalającej zauważyć do czego to może prowadzić

Odnośnie użytkownika morswin77 to byłem wtedy na czacie, sam usunąłem jedną wiadomość, która była obraźliwa w stosunku do ferviego.

Zastanawiałem się czy wywalić użytkownika, ale poszedł sobie bardzo szybko, więc już nic więcej nie robiłem.

A użytkownika Gandalf_... przecież sam gandalf blokował.

admini nie widzieli niczego złego w pustym nicku, dopiero jak ta cała drama wyszła na jaw to coś tam się zaczęło dziać

Bo pusty nick nie jest do końca pusty. Ten skrin z końca posta pokazuje, że to wpis konkretnego użytkownika.

Ale nie ma problemu, będzie weryfikacja kont po Steem. Można to zrobić

Pusty w sensie, że normalny użytkownik nie widzi, kto to pisze. Dlatego dziwi mnie, że przez kilka dni admini to tolerowali ;-)

Bo to można sprawdzić. Rafalski zmienił sobie nick na pusty, a masz skrina gdzie jest podpisany "Rafalski"

Screen na pewno nie jest z discord (kolor się nie zgadza). Ja próbując sprawdzić kto pisze bez nicka nie mogłam zobaczyć nic oprócz cyferek, które totalnie nic mi nie mówiły. Po drugie screen może być zrobiony dziś 😉

No ale przecież jak Fatesick miał pustego to nawet klikając nijak nie można był się dowiedzieć do kogo należy ten nick. A ten screen wygląda jak z Pidgina, a przecież sam na kanale pisałeś, że na Pidgin go akurat widać.

Ty widziales bo byles adminem lub uzywales pidgina, nikt kto nie mial admina lub/i pidgina nie widzial kto pisze.

pkt 1 i 2 - zgadzam się z Tobą w 100%.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67167.83
ETH 3499.47
USDT 1.00
SBD 2.81