Sort:  

Koszulka ok., dla mnie szersze rękawki i dekolt w szpic.

Dzięki za opinie :)

Koszulki wiadomo, mogą być różne, ja tez w sumie ostatnio lubię dekolt w szpic. Ale projekt naszej @pkocjan bardzo mi się podoba :)

Mnie też się podoba.

Wow! Bardzo fajna :)

Dziękuję :)

Bardzo ładna! Nosiłabym :)

Dzięki. To "nosiłabym" jest najlepszym docenieniem ;)

Bardzo mi się podoba! Wyrazista i jednocześnie nie przeładowana, choć grafika zajmuje dużą powierzchnię.

Dzięki za opinię :)

Jestem na Tak......,jest super.

Bardzo dziękuję :)

dopiero dzięki tej koszulce zauważyłam w tym logo, zarys takiej główki z czupryną (zaczesaną z lewej strony:)
i tak w ogóle zaczęłam teraz rozkminiać "co autor miał na myśli" :D
tzn.
domyślam sie ze to takie jakby dwa nałożone na siebie "dymki"?, (symbole komentarza?),
ale nie jestem pewna czy w dobrym kierunku kombinuje,
może to jest gdzieś od dawna wyjaśnione :)

w każdym razie: koszulka na tak :)

Dzięki.Cieszę się, że się podoba :)

Gratulację, świetna praca. Pozdrawiam.

Bardzo dziękuję :)

Wspaniałe kolory!

Dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33