Sort:  

Podczas ostatniego pobytu u znajomych, ni z tad, ni z owąd zeszło na temat wody. Następnego dnia kupiliśmy z różnych sklepów przeróżne butelki wody była w tym także woda filtrowana, jak i zwykła deszczówka. Zaczęliśmy robić test wody. Dodam, że najgorzej wypadła woda francuska, która była najdroższa, natomiast najlepiej deszczówka.
Planowałam kiedyś zrobić o tym post, ale w natłoku spraw i obowiązków nie jestem w stanie wygospodarować tyle czasu, ile chciałabym na napisanie postów. Pozdrawiam
P.s. moja ulubiona to muszynianka zielona ewentualnie niebieska 😉

Fajna sprawa z tym badaniem wody, z chęcią kiedyś o tym przeczytam :) niestety w różnych dziedzinach jest tak, że płacimy za markę - a wcale nie oznacza to dobrej jakości

Zgadzam się z tym. W większości produktów płacimy za markę. Nie zawsze jakość idzie w parze z ceną.

Ciekawa jest woda naszych wschodnich sąsiadów. Tam ich mineralna smakiem przypomina wodę morską.

Z zagranicznych wód kojarzę tylko magnesie

Obecnie używam wody kranowej. Do wszystkiego, również do picia w postaci nieprzegotowanej. :)

O nieźle :) ja za dziecka piłam kranówkę, teraz się trochę jej obawiam

We Wrocławiu nie piłam, bo była niesmaczna. Od kiedy mieszkamy w małym miasteczku z dobrym ujęciem wody, pijemy całą rodziną. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63122.36
ETH 3072.69
USDT 1.00
SBD 3.86