Sort:  

Ej to powinno zobaczyć znacznie szersze grono niż #polish! Zainteresuj może się @steemmakers ?

A myśmy się zastanawiali nad gadżetem związanym ze Steemit :P
Paula, fantastyczny pomysł i wykonanie.

Dziękuję bardzo :)

A jeszcze lepsze to, co dostałam dzisiaj - prześliczne :)

Cieszę się, że się podoba :D

Śliczny! I projekt i wykonanie. Podziwiam cierpliwość do gilotyny. :)

Dzięki :) gilotyna to kwestia wprawy. Na początku średnio ją lubiłam.

Rewelacja! Śliczny notes :)
Powiem szczerze że mi też steemowe gadżety chodzą po głowie... zwłaszcza że teraz lato, wyspa pełna ludzi... nigdy nie wiadomo ;) W każdym razie myślę nad jakimś "oznaczeniem" od jakiegoś czasu :)

Może dodaj jakieś steemowe/steemitowe tagi? Na pewno warto!

Dzięki Ewa :) cieszę się, że Wam się podobają. Niedługo kilka osób będzie mogło je ocenić - jestem ciekawa ich opinii :D

Super, więc trzymam kciuki! :)

Listy, liściki :D hehe skąd ja to znam, u mnie najprostrze czynności muszą być zanotowane. Jestem tutaj chwilkę, ale mam już swój notesik... Tylko, że moim to nie ma się co chwalić...
Pomysł fajny a wykonanie mega profesjonalne. Gratuluje :)

Dzięki :)

Z moich dotychczasowych doświadczeń z gilotyną podziwiam tak równe docięcie kartek do formatu A5. Fajny pomysł choć żal by mi było po włożonym wysiłku paskudzić otrzymanego notesu moimi bazgrołami.

Dzięki za docenienie ;) mam zapas notesów, więc jak jakiś zapiszę, to nie będzie dużej straty ;)

Fajny pomysł i wykonanie :)

Dziękuję bardzo :)

Widziałem już inne gadżety u @sisters i teraz następny śliczny notes. Świetna robota.
Pozdrawiam.

Dzięki :)

Mnie się spodobał planer @sisters. Twój notes @pkocjan bije na głowę. Ja zawsze muszę mieć kartki pod ręka;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63271.81
ETH 2568.70
USDT 1.00
SBD 2.80