Był Rzeszów, była Warszawa. Pora na Katowice

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Ankieta zdaje się nie działa - na samo spotkanie, kto wie... Może nawet się pofatyguję jeśli będę wolny akurat :)

Poprawione :) dzięki za info.

Ankieta wypełniona.

Dzięki :)

Katowice to moje miasto więc jak najbardziej popieram :)

No proszę xD

Jak najbardziej "ZA" :)

:D oby się udało.

Niestety się nie pojawię, lecz kibicuję z całego serca, aby wszystko sie udało :)

Szkoda. Może kiedyś się uda ;)

Będę 8 września w Katowicach więc gdyby to miało być wtedy w godzinach wieczornych to powinienem się pojawić. Natomiast tak właściwie odległość z Krakowa jest na tyle niewielka że przemyśle też inne potencjalne terminy :)

Dzięki za informacje :)

Albo w sumie po przemyśleniu to bym w sumie wolał 09.09 :P

Dzięki za info, każde jest cenne ;)

Prawie bym przeoczyła ten post... Na szczęście "prawie" robi różnicę.
Ankieta podesłana ;)

To w takim razie super, że udało się nie przeoczyć ;) Dzięki za wypełnienie ankiety.

Wypełnione, jednak my dopiero w Grudniu będziemy w Polsce, więc chyba znowu nas ominie...

Dzięki :) pewnie coś w końcu się Wam trafi. Pozdrawiam :)

Jestem jak najbardziej ZA!!! ankieta wypełniona. Mnie niestety często nie ma w weekendy w mieście, ale mam nadzieję, że jednak uda mi się dotrzeć :)

Dzięki za zainteresowanie :) już niebawem pojawi się więcej szczegółów, to będzie można coś kombinować ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60256.67
ETH 2327.64
USDT 1.00
SBD 2.46