You are viewing a single comment's thread from:

RE: Szukam Programisty Do Zrobienia Lepszej Wersji steemit.com :)

in #polish6 years ago

Cześć :) Ja trochę w innym temacie.

Moim zdaniem na steem, będą wygrani Ci co przyciągną swoich użytkowników i będą wokół siebie tworzyć wartość, która będzie służyła.

Obecnie tworzę aplikację społecznościową na której będziemy pomagać naszym klientom w rozwiązywaniu problemów. Po za moimi treściami będą też treści klientów. Dla tych najaktywniejszych chciałbym dawać bony zakupowe w sklepie...tylko jak je finansować. Nie chciałbym na bony wykładać z własnej marży...dlatego pomyślałem, aby klientów wzbogacać o tokeny steem...i teraz jest moje pytanie, czy jak już tworzę aplikację, to jestem ją w stanie podłączyć ją pod blokchain steem i tworzyć dla użytkowników konta steem?

Aplikację tworzy agencja, nie znam się na programowaniu, ale chciałbym moich klientów podłączyć pod środowisko steem, ponieważ tworzą dużo treści a nic z tego nie mają...będę wdzięczny o Twoją opinię. Dziękuję!

Sort:  

jak już tworzę aplikację, to jestem ją w stanie podłączyć ją pod blokchain steem i tworzyć dla użytkowników konta steem?

Tak, jak najbardziej ale tworzenie nowego konta wymaga obecnie 3 tokenów STEEM (około 3zł).
Można też tworzyć konta za darmo ale wymaga to dużej ilości STEEM POWER.

Trzeba też wziąć pod uwagę, że nowo stworzone w ten sposób konto ma 0 STEEM POWER czyli może tworzyć około jeden post/komentarz dziennie. Jeśli taki user chce publikować częściej, potrzebuje więcej STEEM POWER (poprzez zakup lub delegacje).

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46