Uwaga! Naukowy bełkot.

in #polish6 years ago (edited)

unb1.jpg
Czasem narysuję coś od czapy.
Nie to, że Dawid Myśliwiec z kanału "Uwaga! Naukowy bełkot." jest od czapy. Ja go bardzo szanuję i lubię oglądać. Odwala kawał dobrej roboty.
https://www.youtube.com/channel/UC_7PqixGIdE-jjoHKMPYpGA (jego kanał na YT)
Ale ani nie jest piękną dziewczyną, ani muskularnym herosem. Ani nawet robotem, czy śnieżną panterą. Żaden z niego model. Ale z drugiej strony, oglądając jeden z jego filmików zrobiłem pauzę i poszedłem (mówiąc kolokwialnie) do kibla. Nie to, że Dawid był powodem, nie , nie...
Kiedy wróciłem, czekała na mnie taka stopklatka, o! No to w sumie wziąłem i narysowałem. No bo czemu by nie?
A skoro narysowałem, to wrzucam na Steemit'a. Może komuś się spodoba?
Subskrybujcie, dajcie łapkę, i naciśnijcie dzwonek.
Jemu - nie mnie - bo to Steemit a nie Youtube :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58387.03
ETH 2359.14
USDT 1.00
SBD 2.37