Krzysztof Gonciarz - YTBROTD

in #polish6 years ago (edited)

gonciarz.jpg

Krzysztof Gonciarz.
Jakoś go nie lubiłem z początku, nawet nie wiem dlaczego.
Może przez "Zapytaj beczkę" która jakoś mi po prostu nie pasowała.
Ale po paru latach unikania w końcu zacząłem doceniać.
Poziom techniczny jego filmów to obecnie czołóweczka peletonu.
Montage? Prima sort.
Tematyka? Spoko.
Nawet jeśli to coś nie jest moją bajką, to potrafi o niej opowiadać tak, że wciągnie.

Sposób bycia - wyrobił się.
Fajnie, że nie czuję już wysiłku w jego filmach.
(W sensie, że nie są robione na siłę)
Krzysiu chyba nareszcie ma wyjebane. I to mi pasuje.

Facet jest Tenacious D.
Dąży do celu wytrwale i go osiąga. Ten cel.
To trzeba szanować.
I ja to szanuję.

No i co?
No i kończą mi się polscy youtuberzy, których lubię albo przynajmniej doceniam.
Jakieś pomysły? jakieś życzenia?
Tylko nie proponujcie Lorda Kruszfila albo Gamerów. Nie ma tyle Steemu w Internetach.

Sort:  

You got a 31.59% upvote from @ocdb courtesy of @piotrgrafik!

@ocdb is a non-profit bidbot for whitelisted Steemians, current max bid is 20 SBD and the respective amount in Steem.
Check our website https://thegoodwhales.io/ for the whitelist, queue and delegation info. Join our Discord channel for more information.

If you like what @ocd does, consider voting for ocd-witness through SteemConnect or on the Steemit Witnesses page. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62676.37
ETH 2581.43
USDT 1.00
SBD 2.72