You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czas nie istnieje - moje krótkie streszczenie książki The Order of Time

in #polish6 years ago

Zgadzam sie że aplikacja teorii informacji tutaj jest bardzo ciekawa. Samo DNA to też po prostu informacja. Kiedyś przeczytałem cos takiego co mnie zdziwiło: kwiaty mają DNA znacznie większe od człowieka (około 50x). Czyli ilość permutacji w DNA kwiatów jest znacznie większa niż ilość permutacji DNA czlowieka. Z czego zatem wynika ze kwiat może potencjalnie być bardziej różnorodny od ludzi. Trochę wydaje to się nie logiczne ale tak jest. Informacja jest dookoła nas i proces ewolucji jest niesamowity ze potrafi doprowadzić do czegoś takiego jak człowiek.

Sort:  

To co piszesz bardzo wpada w moje zainteresowania, interesujesz się tym poza zawodowo czy jesteś z tym jakoś związany?

Tylko poza zawodowo (ale w zawodzie informatyk, także teoria informacji zawsze nurtowała mnie). A u Ciebie jakie źródło zainteresowań?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64454.42
ETH 3179.89
USDT 1.00
SBD 2.57