You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego przestałem pisać w PHP

in #polish6 years ago

Przykro mi słyszeć, że tak łatwo jesteśmy w stanie ulec wpływom innych tylko i wyłącznie dlatego, że nie mamy wystarczającej wiary aby obronić swoją opinię

To nie jest tak, że nie miałem wiary. Złożyło się na to sporo czynników. Min. chciałem poznać inny język, aby się rozwinąć.

Co do etykiety to możesz mieć rację, wiele osób poprostu nie rozumie do czego stworzony jest PHP. Do negatywniej opini mógł też przyczynić się Wordpress. Uważam tą platformę za świetną z punktu widzenia UX, ale programistycznie poprostu ciężko się tam pisze. Może programiści patrzą na PHP właśnie przez pryzmat Wordpressa, bo tylko jego znają.

Sort:  

Zgadzam się :) Według mnie wordpress, to takie małe piekiełko, które potrafi namieszać w głowie, jeżeli się mu na to pozwoli :)

Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66705.81
ETH 3626.46
USDT 1.00
SBD 2.93