Czy jestem w stanie zarobić na bitmex?

in #polish6 years ago

Cześć.

Udało mi się w końcu coś tu skrobnąć, steemit dla mnie nie działał, pewnie nie tylko mnie . Za taką promocję ich tokenu powinienem mieć dożywotni dostęp, ha ha.
Chciałem zapytać o giełdę bitmex czy warto tam się ładować, wasze spostrzeżenia będą dla mnie bardzo cenne. Co do interfejsu i ogólnego poruszania po bitmexie jestem obryty jak dzika świnia. Chodzi mi o pułapki jakie mnie czekają oraz sposób w jaki należy grać by nie przegrać. Jeśli będzie zainteresowanie mogę publikować moje postępy jeśli będzie co :)

Zrzut ekranu 2018-10-08 o 21.13.17.png

Sort:  

steemit dla mnie nie działał

Co to znaczy, że nie działał?

Miałem podświetlone na czerwono i przekierowywało bym wpłacił krypto, miałem też info że mam niski rang i muszę poczekać w publikowaniu.

Ty masz pięćdziesiąt to pewnie nawet nie wiedziałeś :) ale ja maluczki musiałem czekać.

Ja też miałem to powiadomienie, każdy miał. Bo że tak to ujmę...HF niby pyknął ale nie do końca :D

Nie poddawaj się, pisz wartościowe treści i będzie super ;)

Dzięki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64564.26
ETH 3223.41
USDT 1.00
SBD 2.65