Uwaga! SCAM i to nie potencjalny! // Attention! - real SCAM!steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)
Sort:  

Ładnie się podpiąłeś :) Swoją drogą chętnie zobaczyłbym Twoją kolekcję, sam mam bardzo skromną i mam ją trochę z przypadku bo jestem numizmatykiem, ale oglądać ciekawe okazy lubię :)

Ja jestem numizmatykiem wierzącym, ale niepraktykującym - wiedzę mam i to pokaźną, ale nie zbieram, bo robienie ojcu konkurencji nie miało sensu, więc przerzuciłem się na stare papiery wartościowe. Trochę mi się tego uzbierało - niewielka część jest pokazana na mojej stronie www: https://blog.starepapiery.com/o-papierach/

Przejrzę, dzięki - z kolei ja mogę Ci pokazać moje skromne dwa klasery z banknotami, też nie zbierałem nigdy na poważnie, po prostu wpadały mi w ręce: https://drive.google.com/open?id=0B4tepjzOVG17T0xLUGxoSU1mYlE Podejrzewam, że wartość mają czysto sentymentalną, ale jeśli możesz się na ten temat wypowiedzieć, to będę wdzięczny.

Fakt. Bez rewelacji. PRL jest coś warty tylko w stanach UNC, jest troche takich co to jeszcze są w obiegu albo dadzą sie wymienić (Egipt, UK, US, 5 DM, Emiraty), 50 złotych GG 1940 jest trochę lepsze nawet jak sfatygowane, ale w sumie to niestety wiele warte nie jest.

Tak też myślałem, ale na szczęście nie chcę tego sprzedawać :) Trzymam sobie z sentymentu. Twoja strona natomiast jest bardzo ciekawa - muszę jej poświęcić więcej czasu niż narazie byłem w stanie.

Congratulations @pibyk! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

To taki przykład, że lepiej wcześniej sprawdzić nazwę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60654.57
ETH 2343.25
USDT 1.00
SBD 2.48