You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA) – Kompendium wiedzy (część 1)

in #polish6 years ago

Że też Ci się chciało to wszystko napisać! Ale przeczytałem i to nawet ze zrozumieniem bo temat jest mi dosyć bliski.

Inna sprawa, że mnie bardziej zawsze interesowały raczej takie reagenty 😛

8ncubane.png

ale i temu (pominąłeś go w zestawieniu zapewne z powodu niskiej szkodliwości) też nie można odmówić walorów estetycznych:

coronene.png

Sort:  

Narazie muszą ci wystarczyć same WWA:) Za to następna część już wktótce a w niej o obiegu tych związków w środowisku.

Ten który pokazałem na pierwszym obrazku by Ci ten obieg istotnie przyspieszył 🤣

Dawniej sporo eksperymentowałem z różnymi "fikuśnymi" związkami, ale z wiekiem człowiek staje się ostrożniejszy 🙂

I bardzo dobrze :) Bo zagraniczne wakacje mogłyby się skończyć już na lotnisku:)

Wtedy takie "egzotyki" nikogo nie interesowały, cel był wyłącznie poznawczy (dzisiaj to by się chyba nazywało "niekomercyjny dozwolony uzytek osobisty"), a pisząc o ostrożności to raczej miałem na myśli integralność własnej osoby 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60608.55
ETH 2411.21
USDT 1.00
SBD 2.59