Prawidłowy format Wideo dla Dtube?

in #polish6 years ago

Witajcie drodzy użytkownicy portalu steemit.
Jaki powinien być prawidłowy format pliku wideo dla Dtube?
Moje posty na d.tube po kilku dniach są nie dostępne. Przestają się bufforować i w ogóle nie chcą się odpalić.
party dtube.jpg
Widea przesyłam w formacie 640x480 xvid avi 360p są niskiej jakości i "ważą" nie więcej niż 30mb.
W czym tkwi problem?
Wolę się was zapytać bo szukając wiedzy nt na reddicie/google ktoś wrzucił link z programem który konwertuje wideo
z tym że to był trojan i musiałem formatować system na twardo.
Czy nowi użytkownicy portalu nie mają przepustowości żeby zamieszczać nowe materiały?
problem.jpg
Czytając posta użytkownika @jamzed stwierdziłem że może chodzi o przepustowość?
D.sound działa/streamuje bezproblemowo ale z Dtube mam cały czas problem... Czy nowi użytkownicy
z racji tego że tak działa cały steemit są zmuszeni kupować STEEM POWER żeby cokolwiek zamieścić oprócz tekstu?

Sort:  

Moje jak na razie są widoczne. Zamieszczam w 1920x1080, mp4, h.264. Waży mało i daje super jakość.
Jeśli chodzi o "przepustowość" to sprawdź czy nie wykorzystałeś czasem "Bandwidth". Możesz to zrobić na https://steemd.com/@pianoreel
(thumb up please)

Nie są przynajmniej ten załadował się tylko w połowie.

U mnie poleciał cały. Może zrywa Ci łącze?
Są wirusy, których nie pozbędziesz się formatując dysk. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Do edycji video możesz użyć http://www.virtualdub.org

Nie zrywa mam 100/10 ping 5ms - no właśnie używam tylko Virtualdub więc chyba nie chodzi o prawidłową rozdzielczość ani format avi/mp4.
z twoich mogę odpalić tylko kilka CSO i foliowanie, nawet Flinta nie streamuje.
Dziwne bo oglądam 2h filmik który ma 16$ i nic nie urywa po godzinie... chyba chodzi o ilość STEEM czy SBD nowych użytkowników.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64170.07
ETH 3425.12
USDT 1.00
SBD 2.59