Kamieniołomy nieopodal Sobótki - Propozycja rekreacyjno - wypoczynkowa z mojej strony

in #polish7 years ago

IMG_20170514_144510.jpg

Hej,

Propozycja rekreacyjno - wypoczynkowa z mojej strony - Kamieniołomy nieopodal Sobótki.

Znajdują się około 40km od wrocławia
50.892927, 16.694643

Można tam znaleźć dwa zbiorniki wodne połączone wąskim przejściem.
Jeden bardzo wysoki, źródło wybiło kilka lat temu i powoli wypełnia zbiornik. Widok jest fenomenalny, oczywiście zdjęcie nie oddaje rzeczywistości (zdjęcie nr1.)

Drugi zbiornik jest mocno oblegany w lato i znany jako najlepsze w okolicy dzikie kąpielisko. Jednocześnie rozlega się z niego wspaniały widok na pobliską górę Ślężę.
(Ps. Domek na którym jesteśmy poniżej, służy jako kilkunastometrowa skocznia do wody)

IMG_20170514_140501.jpg

IMG_20170514_141155.jpg

Polecam!
Pzdr

Sort:  

Dobra miejscówka :-)

Dobry komentarz ;)

To Chwałków? Bywało się tam kiedyś kąpać, a ilu się tu zabiło...

Dokładnie Chwałków. Czasem podjeżdza tam karetka ;) Na trzeźwo jest raczej bezpiecznie

A jak tam wygląda z czystością wody? Jest głęboko?

Z czystoscia wody powiedzialbym, że nie jest źle. Tylko czasem ludzie wrzucaja śmieci, które gromadza się na jednym końcu akwenu. Od zawsze mówiono mi że jest tam 40m głębokości irzeczywiscie moze tak byc, bo pamietam z 18lat temu jak byłem tam pierwszy raz to było wiele metrów płycej i ludzie się już kompali.

Mieszkałem w Sobótce zanim poszedłem na studia i często tam chodziłem będąc jeszcze w gimnazjum. Nawet w tamtym roku jakoś pod koniec wakacji byłem :) ale zawsze wchodziłem tam od dołu - z drugiej strony. Muszę się wybrać i wejść na ten domek (potocznie mówi się na niego "bunkier" jeśli się dobrze orientuję).

Mowi sie na niego bunkier, bo to prawdopodobnie jest bunkier, w ktorym pewnie chowali sie pracownicy podczas wystrzałów kamienia

zapewne w takim towarzystwie miejscówka schodzi na drugi plan :) ładne widoki, muszę tam zajrzeć kiedyś

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94