You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Złap zachód słońca" Wielki finał !!! Pula nagród 15SBD+nagrody specjalne

in #polish6 years ago

Będę pierwsza :) Ode mnie jest pełna opinia - dobre i złe strony, jest trochę krytyki ale takie z której powinniście wyciągnąć wnioski i następnym razem wysłać foty przy których będę główkować dwa dni :)

miejsce trzecie @martaedyta zdjecia tygodnia VI

odbiór:

praca interesująca, fajnie pokazany klimat wody w nocy- ciemnej, pełnej tajemnic, przełamany resztką dnia, odrobiną zachodzącego słońca. Rozbryzg wody jest dla mnie sugestywną walką między ciemnością a światłem

technicznie:

kadr uciekający w prawo, mnie osobiście pochyłości denerwują w odbiorze, zbyt duży kontrast czarnej wody (wolałabym ją odrobinę jaśniejszą), kadr centralny i pewnym sensie dla mnie zbyt statyczny.

miejsce drugie Sunset Patong Beach @see-it-feel-itpl Zdjęcie tygodnia I

odbiór:

praca interesujące ze względu na odczuwalne ciepło, ba, żar lejący sie prosto z nieba, ładnie uchwycone chmury i nasycone kolory.

technicznie:

kompo otwarta (mała wyspa po prawej stornie, coś na wodzie po lewej na dole i wyspa nad tym czymś) dla mnie fotografia krajobrazowa to pełna opowieść ale w kompozycji zamkniętej, w otwartej mam wrażenie że to przypadek w kadrowaniu. Druga rzecz kolory - kocham nasycenie i intensywność ale po dłuższym oglądaniu kolory zaczynają mnie denerwować - ot po prostu dwie strony medalu. Również kadr statyczny, jak dla mnie nierówny podział na niebo - ziemię, odrobina mniej nieba i więcej ziemi sprawę mogłaby załatwić. Podpis zdjęcia w formie stempla daje wrażenie pocztówki - zmieniłabym na coś skromniejszego.

miejsce pierwsze @wojtczak.photo zdjecie tygodnia VII

odbiór:

jak dla mnie mocno wyczuwalna tęsknota za zachodzącym słońcem, pęd ku niemu, ucieczka przed nocą - to pewnie przez te ptaszyska :) jednocześnie fotografia emanująca spokojem, pogodzeniem się z cyklem natury, naturalna naszą migracją.

technicznie:

praca klarowna, czysta, mocno zarysowany trójpodział - umiejętnie wykorzystany, linie wiodące w połączeniu z gradacją i z naszym naturalnym "czytaniem" fotografii od lewej do prawej fantastycznie opowiadają całą historię, kolory stonowane - dają wrażenie spokoju. Podpis zdjęcia skromny ale widoczny, umieszczony umiejętnie - nie psujący kompozycji. Jeden tylko mały szkopuł dzieli fotkę od ideału - mała, ciemna fala w prawym rogu.

Wszystkim laureatom ogromnie gratuluję :) tym którzy nie uplasowali się na moim podium również, doskonalcie swoje warsztaty i szukajcie odpowiedzi :)

pozdrawiam serdecznie
Sort:  

Co za niesamowity opis...strzał w 10tkę. Bardzo się cieszę że ktoś czuje klimat tak jak ja. Niestety muszę stwierdzić że podpis zdjęcia na steemit jest obowiązkowy. Steemit nie ma zabezpieczeń przed kopiowaniem zdjęć. Widziałem już sporo prac wyciekających z naszego portalu oraz nagminnie zarabianie na steemit wystawiając cudze zdjęcia pozasysane z internetu. Myślę że to co robią ludzie to nie jest już wykroczeniem a wchodzi pod KK kodeks karny. Dajcie znać co można z tym zrobić???

nie napisałam żeby zdjęć nie podpisywać, tylko robić to umiejętnie :) dużo nie zrobisz, nawet znaki wodne są usuwane, kradną Ci co nie potrafią tworzyć, olać sprawę - mniej frustracji :)

Dziękuję za pierwsze oceny, rzeczowe podejście do tematu i za cenne uwagi dla uczestników konkursu. Myślę, że nawet Ci co nie brali udziału w konkursie mogą się czegoś nauczyć i popracować nad swoimi pracami. Dotyczy się również mnie;-) Pozdrawiam

Dziekuje ci bardzo I zgadzam sie z twoja opinia!!! Moze gdybym miala aparat byloby lepiej. Pozdrawiam!!!!

gdybyśmy mieli również głosowa miała byś odemnie również maxa.

Nie przesadzaj byly super fotografie, poza tym nie umywaja sie te robione smartphonem do tych co sa robione aparatem. Ale dziekuje ci.

Masz racje. Jakość będzie się różniła zawsze. Napiszę Ci tak od siebie że masz oko do fotek i powinnaś zacząć pstrykać aparatem. Zainwestuj w siebie a nie będziesz żałować.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57500.86
ETH 2337.17
USDT 1.00
SBD 2.36